سه‌شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹

«وقایع تابستان سال ۱۳۶۰» موضوع فیلم جدید کارگردان «ایستاده در غبار» شد

محمدحسین مهدویان در ایستاده در غبار

سینماپرس: محمدحسین مهدویان کارگردان «ایستاده در غبار» گفت: قصد دارد تا جدیدترین کار سینمایی خود را با موضوع مجموعه وقایع تابستان سال ۱۳۶۰ به تولید برساند.

به گزارش سینماپرس، محمدحسین مهدویان کارگردان «ایستاده در غبار» از کلید خوردن فیلم جدید خود از آبان ماه سال جاری خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده اولین نمایش این فیلم سینمایی در جشنواره فیلم فجر امسال خواهد بود.

وی برای اولین بار درباره داستان این فیلم سینمایی گفت: سعی دارم تا «مجموعه‌ای از وقایع تابستان سال 1360» را به نمایش بگذارم. هنوز نام مشخصی برای این اثر انتخاب نشده و در هفته‌های آینده نام این فیلم نیز نهایی می‌شود.

مهدویان اضافه کرد: تصویربرداری این فیلم که در فضایی شهری روایت می‌شود در تهران است و امیدواریم که تا آذر ماه به پایان برسد.

کارگردان «ایستاده در غبار» تصریح کرد: این اثر کاری کاملا سینمایی است و از فضای مستند فاصله گرفتیم و با تدوین همزمان سعی داریم که در زمان باقی‌مانده کار را به جشنواره برسانیم.

«ایستاده در غبار» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی حبیب‌الله والی‌نژاد محصول سال 1394 است. این فیلم برای حضور در بخش نگاه نو سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر انتخاب شد و به خاطر خلاقیت‌های کم‌نظیر فیلم سازانش، مورد توجه عموم و منتقدین قرار گرفت و سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره فیلم فجر 1394 را از آن خود کرد.

* تسنیم

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.