شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶

اعلام جزئیات برگزاری مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم و عکس«چهل چراغ»‎

جشنواره چهلچراغ

سینماپرس: مراسم افتتاح نخستین جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهل چراغ» فردا ٢١شهریورماه همزمان با شب عید قربان ساعت ٢٠:٣٠ به کارگردانی محمد حمیدی مقدم در تالار همایش های کوثر برگزار می شود.

به گزارش سینماپرس، مراسم افتتاح نخستین جشنواره مردمی فیلم و عکس با موضوع امام حسین(ع) با عنوان «چهل چراغ» فردا ٢١ شهریورماه همزمان با شب عید قربان برگزار می شود.

در این مراسم که کارگردانی آن را محمد حمیدی مقدم به عهده دارد، از نفرات برتر بخش های فیلمنامه، پوستر، عکس و فیلم موبایلی تجلیل می شود.

یکی از بخش های ویژه این مراسم تجلیل از داود میرباقری کارگردان سینما، تلویزیون و خالق سریال «مختارنامه» است.

مراسم افتتاح نخستین جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهل چراغ» فردا ٢١ شهریورماه در تالار همایش های کوثر واقع در میدان فلسطین جنب مسجد امام صادق (ع) برگزار می شود.

جشنواره فیلم و عکس «چهل چراغ» تا تاریخ ٢٨ شهریورماه بین اعیاد قربان و غدیر در پردیس سینما ملت برپا خواهد بود.

نظرات

  • جواد فراش ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۹:۵۸
    0 0
    سلام جشنواره به این عظمت و این همه برنامه و هنرمند . ولی ای کاش انهایی که در این جشنواره کار پذیرفته شده دارند و شهرستانی هستند به عبارتی جشنواره چهل چراغ به خاطر کار هنری آنها شکل گرفته به این جشنواره و کلاس ها و سمینار ها دعوت میشدند و اندکی هم برای اسکان آنها هزینه میشد وقتی که با این همه تبلیغ و پیام برای جشنواره ما که کار پذیرفته شده در جشنواره داریم نه هزینه رفت و .امد پرداخت میشود و نه مکانی برای اسکان شهرستانی ها در نظر گرفته شده و همه چی را به گردن خودمان است احساس میکنیم که نردبانی شدیم برای برگزار کنندگان معمولا در جشنواره های معمولی پذیرفته شدگان را دبیرخانه جشنواره دعوت میکنند و هزینه ایاب ذهاب و اقامت به انها پرداخت میشود ولی این جشنواره که این همه دب دبه و کب کبه دارد از مهمترین بخش ان غافل مانده است تشکر زهره جواد فراش از مشهد

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.