سه‌شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴

ورود طرفداران هری‌پاتر به عصافروشی ممنوع!

نمایی از فیلم هری پاتر و مقدسان مرگبار به کارگردانی دوید یتس

مهر: این روزها و در تب و تاب فروش کتاب جدید هری پاتر و همچنین تولید تئاتری بر اساس این کتاب، بازار فروش وسایل و لوازم تبلیغاتی این شخصیت داستانی، داغ شده است.

طی روزهای اخیر طرفداران هری پاتر و داستان‌های او با چاپ جدیدترین نسخه مجموعه داستان‌های هری پاتر با عنوان «هری پاتر و کودک نفرین شده» به دنبال تهیه این نسخه و همچنین در تب و تاب تولید و اجرای تئاتر «هری پاتر و کودک نفرین شده» هستند.

فروش بالای کتاب «هری پاتر و کودک نفرین شده» باعث که فروشگاه‌ها به فروش تی‌شرت، کلاه و وسایل تبلیغاتی دیگر مربوط به این شخصیت داستانی اقدام کنند. همچنین طرفداران هری پاتر از دهکده‌ای کوچک در یورکشایر انگلستان که محل اتفاقات هری پاتر است، دیدن می‌کنند.

در این بین ریچارد کارتر که یک سازنده عصا است، عنوان کرده که عصاهایی که او می‌سازد دارای وجوهی جادویی هستند و تنها یک عصای ساده و اسباب‌بازی نیستند. او همچنین اعلام کرده چون مخاطبان هری پاتر اکثرا کودک هستند، ورود آن‌ها به مغازه‌اش ممنوع است و اگر آن‌ها هر قیمتی را برای خرید این عصاها پیشنهاد بدهند، او حاضر به فروش عصاها نیست.

این در حالی است که بسیاری از فروشندگان وسایل سرگرمی و اسباب‌بازی این روزها از ترفندهای مختلف برای فروش اجناس خود استفاده می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.