چهارشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷

اثری مشترک بین ایران و ارمنستان

اولین پوستر فیلم سینمایی «باغ های زردآلو» رونمایی شد

باغ های زردآلو

سینماپرس: پوستر فیلم سینمایی باغ های زردآلو به کارگردانی پوریا حیدری اوره در آستانه ی نمایش فیلم در جشنواره مونترال کانادا رونمایی شد.

به گزارش سینماپرس، «باغ های زرد آلو» اولین ساخته ی این کارگردان است که در سکوت خبری بصورت مشترک بین ایران و ارمنستان ساخته شده است و پوستر فیلم را بهداد صالحی طراحی کرده است.
پیش تولید«باغ های زرد آلو» تابستان سال گذشته در ارمنستان آغاز شد و بیش از 90 درصد در ارمنستان و بخشی در ایران فیلمبرداری شد و در ادامه تدوین و صداگذاری نیز در ایران انجام شده است.
 فیلم به سه زبان ایرانی، ارمنی و انگلیسی ساخته شده است و بازیگران ترکیبی ازچهره های  مطرح ارمنستان و سه بازیگر ایرانی هستند و میتوان به پدرام انصاری، ناربه وارتان، سامول سرکیسیان، هوهانس آزویان، آزاده اسماعیل خانی، آرایک سرگیسیان، الیسون گنگی و مارو هاکوبیان به عنوان بازیگران فیلم اشاره کرد.
باغ های زرد آلو موضوعی اجتماعی دارد و داستان زندگی آرام جوان ایرانی ارمنی که از کودکی و پس از مهاجرت از ایران ساکن امریکا بوده است  وبرای خواستگاری از دختری مورد علاقه اش برای اولین بار وارد ارمنستان می شود را روایت می کند.
جشنواره فیلم مونترال 4تا 15 شهریور در کانادا برگزار می شود وباغ های زرد آلو بعنوان اولین حضور بین المللی اش به  این جشنواره راه یافته است و اکران آن بزودی در ایران و ارمنستان آغاز خواهد شد.


عوامل  و دست اندر کاران « باغ های زردآلو» عبارتند از:
نویسنده و کارگردان پوریا حیدری اوره، مدیرفیلمبرداری: اشکان اشکانی، طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان، تدوین: احسان واثقی، صدابردار: سعید بجنوردی، گریم: محمود اسمانی، آهنگساز: گارگین آراکلیان، طراح صحنه: موسس هایک تادوسیان، طراح لباس: گلنارا گابریلیان، مدیرتولید: آرمین حق شنو، جلوه های ویژه میدانی :علی منصوری، عکاس: آزاد امین رشتی، تصحیح رنگ: کامران سحرخیز، مدیر رسانه ای :منصوره بسمل، طراح پوستر و مواد تبلیغاتی: بهداد صالحی، دستیاران کارگردان آنا بیاتیان و لیلیت آبوویان، تهیه کنندگان علی صدرایی و پوریا حیدری اوره

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.