یکشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹

حضور بازیگر کیارستمی پس از ۱۷ سال جلوی دوربین +عکس

مهر: احسان فولادی فر با اشاره به اکران «قیچی» در گروه «هنر و تجربه» توضیح داد این فیلم بدون هیچ تغییری نسبت به نسخه جشنواره فجر روی پرده رفته است.

احسان فولادی فر تهیه کننده فیلم «قیچی» به کارگردانی کریم لک زاده گفت: «قیچی» از شنبه دوم مرداد ماه در سینماهای گروه «هنر و تجربه» اکران شده و در روز دوشنبه چهارم مرداد ماه، اکران ویژه ای با حضور عوامل فیلم در موزه سینما برگزار می شود.


این تهیه کننده تاکید کرد: نسخه ای که برای اکران عمومی این اثر سینمایی در نظر گرفته شده است، همان نسخه ای است که در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

 

فیلم قیچی

 

فولادی فر ادامه داد: یکی از اتفاقات جالب در این پروژه، حضور بهزاد دورانی است که بعد از گذشت ۱۷ سال دوباره در یک پروژه سینمایی حضور دارد. این بازیگر ۱۷ سال پیش در فیلم «باد ما را خواهد برد» به کارگردانی زنده یاد عباس کیارستمی بازی کرده است.

این تهیه کننده با اشاره حضور بازیگرانی چون عباس غزالی، بهزاد دورانی، سروش صحت، محمدرضا داودنژاد، مونا محمود زاده و سونیا سنجری در این پروژه سینمایی، گفت: عباس غزالی در این پروژه نقش بسیار متفاوتی را بازی کرده است.

 

فیلم قیچی

 

فولادی فر در پایان گفت: اگر «قیچی» در گیشه موفق باشد، پروژه جدیدی را در سینما آغاز می کنم.

در خلاصه داستان فیلم «قیچی» آمده است: راما برای رهایی از حکمی که ممکن است در آخرین دادگاهش علیه اش صادر شود، تصمیم می گیرد در اولین فرصتی که به دست می آورد به جنوب کشور بگریزد و به هر نحوی که شده از کشور خارج شود. از همین لحظه سفر پرمخاطره او آغاز می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.