جمعه ۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۴:۰۷

حقوق های نامتعارف و نجومی مدیران دولت یازدهم از منظر سینماگران/۶

مرزبان: منتظر برخورد قاطعانه با مدیران متخلف هستیم/ سینماگران بدون سیاه نمایی باید فیلم هایی در رابطه با این مسأله تلخ بسازند!

پروانه مرزبان*

سینماپرس: پروانه مرزبان تهیه کننده سینما در رابطه با مسأله انتشار حقوق های نامتعارف و فیش های نجومی مدیران دولت تدبیر و امید گفت: انتشار فیش های نجومی مدیران دولتی دل بسیاری از ملت ایران را به درد آورد و بنده شخصاً بسیار ناراحت و اندوهگین شدم و باید تأکید کنم که همه منتظر برخورد قاطعانه با مدیران متخلف هستیم.

تهیه کننده فیلم سینمایی «تا آمدن احمد» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: اگر برخورد جدی با مدیران متخلف دولتی صورت نگیرد همه مردم فکر می کنند که سایر مسئولان حکومتی نیز در این قضایا دست دارند و از آنجا که باید آبروی نظام و انقلاب اسلامی حفظ شود همه باید جلوی این افراد ایستادگی کرده و آن ها را به سزای اعمال شان برسانند.

وی ادامه داد: البته آنچه مهم است اینکه تمامی ما و به ویژه رسانه ها نباید کاری کنیم که آحاد ملت فکر کنند که همه روسای کشور این گونه هستند؛ وقتی در بین همه مدیران تنها چند نفری حق مردم و بیت المال را به تاراج برده اند باید تنها روی آن ها فوکوس کنیم و همه را به یک چوب نرانیم چرا که قطعاً در دستگاه ها و نهادهای مختلف هستند مدیرانی که صادقانه و خالصانه کار می کنند و شاید باور این مسأله سخت باشد که بنده شخصاً سال ها قبل فردی را در بنیاد سینمایی فارابی می شناختم که بدون دریافت قرانی حقوق و دستمزد تنها از روی حسن نیت اش برای سینما کار می کرد.

مرزبان در بخش دیگری از این گفتگو با بیان اینکه سینماگران بدون سیاه نمایی باید فیلم هایی در رابطه با این مسأله تلخ بسازند اظهار داشت: ساخت و تولید آثاری در این زمینه بسیار مهم است چرا که هم یک واقعه تلخ اجتماعی-سیاسی را روایت می کند و هم می تواند به نوعی در سایر دستگاه ها و نهادهای دولتی بازدارندگی ایجاد کند اما ما باید به این مهم توجه داشته باشیم که فیلمسازانی با فکر سالم و سلامت نسبت به تولید این گونه آثار ورود پیدا کنند.

تهیه کننده فیلم سینمایی «بزرگمرد کوچک» افزود: متأسفانه ما پیش از این بسیاری فیلمسازان را داشته ایم که نسبت به تولید فیلم های اجتماعی در رابطه با وقایع مختلف مبادرت به ساخت فیلم کرده اند اما دیدگاه سیاه آن ها باعث شده تا اصل حکومت اسلامی ما از بنیان زیر سوأل برود؛ از این رو ما باید با توجه به این مسأله تنها از فیلمسازانی دعوت به تولید این قبیل آثار کنیم که نسبت به نظام اسلامی دیدگاهی سیاه ندارند.

وی در خاتمه این گفتگو متذکر شد: امیدوارم دیگر هیچ گاه در کشورمان شاهد چنین رویدادهای تلخی که می تواند منجر به ایجاد روحیه یأس و ناامیدی در میان ملت شود نباشیم و این اتفاق تنها با هوشیاری مدیران ارشد دولتی در انتخاب افراد برای انتصاب شان در مناصب دولتی  رخ خواهد داد.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.