جمعه ۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۹

روح انگیز شمس در گفتگو با سینماپرس عنوان کرد؛

«پسرعمو، دخترعمو» ۲۲ خرداد کلید می خورد/ جواد رضویان گزینه اصلی برای بازی در این اثر سینمایی

جواد رضویان

سینماپرس: روح انگیز شمس دستیار کارگردان و برنامه ریز سینما و تلویزیون که اواخر پاییز سال گذشته پروانه ساخت اولین فیلم بلند سینمایی اش با عنوان «پسرعمو، دخترعمو» را از سازمان سینمایی دریافت کرد گفت: این اثر سینمایی ۲۲ خرداد در شهر تهران کلید می خورد و این روزها مشغول انتخاب نهایی عوامل پشت صحنه و بازیگران این فیلم هستیم.

برنامه ریز مجموعه تلویزیونی «یوسف پیامبر (ع)» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: محمود غلامی تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده دارد و تاکنون حضور محسن اورنگ به عنوان مدیرتولید، ابراهیم شفیعی در سمت دستیار اول کارگردان و برنامه ریز و همینطور آرزو قربانی در سمت منشی صحنه برای حضور در این پروژه قطعی شده و صحبت ها با تعدادی از چهره های مطرح برای امور صدابرداری و فیلمبرداری همچنان ادامه دارد ولی هنوز قراردادی با این عوامل امضا نشده است.

وی سپس با تأکید بر اینکه «پسرعمو، دخترعمو» فیلمی تجاری است اظهار داشت: آنچه ما در نظر داریم حضور تعدادی از کمدین های مطرح سینما و تلویزیون در این فیلم سینمایی است که هم در کار خودشان خبره باشند و هم اینکه مردم با آن ها ارتباط خوبی برقرار نمایند از این رو با جواد رضویان به عنوان یکی از بهترین کمدین های سینمای ایران این روزها در حال مذاکره هستیم که خوشبختانه نظر مساعد ایشان نسبت به فیلمنامه جلب شده اما از آنجا که هنوز قراردادی میان ما و ایشان امضا نشده است نمی توانم با اطمینان از ایشان به عنوان بازیگر اصلی این فیلم نام ببرم.

شمس در رابطه با داستان این اثر سینمایی گفت: این فیلم همان گونه که از عنوانش بر می آید داستان زندگی یک پسر عمو و دختر عمو است که در زندگی خانوادگی شان اختلافات زیادی به وجود می آید و آن ها با دستور و راهنمایی های پدر بزرگ خود مجبور می شوند که تمامی اختلافات خانوادگی را حل کنند که این مسئله مابقی داستان فیلم را به پیش می راند.

کارگردان تله فیلم «گیس های سفید مادربزرگ» در رابطه با زمان پیش بینی شده برای تولید این فیلم خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده ۳۵ جلسه فیلمبرداری برای این اثر سینمایی در نظر گرفته شده که در ابتدا تمامی سکانس های شهر تهران و در هفته پایانی سکانس های شمال کشور فیلمبرداری خواهند شد.

منشی صحنه فیلم سینمایی «ایوب پیامبر» در پاسخ به این سوأل که آیا فیلمش را برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده خواهد کرد گفت: به هیچ عنوان جشنواره فیلم فجر برایم ملاک نیست و من در صدد هستم کمدی متفاوتی بسازم و بتوانم مخاطبان سینما را بعد از مدت ها ترغیب به تماشای یک فیلم کمدی در سالن های سینما کنم و آنچه برای من مهم است اینکه بتوانم «پسرعمو، دخترعمو» را در مناسب ترین زمان ممکن اکران کنم.

این مدرس سینما در خاتمه این گفتگو اظهار داشت: من و قربان محمدپور زمان نگارش فیلمنامه و همینطور در زمان بازنویسی نهایی تنها به این فکر می کردیم تا یک اثر کمدی سالم را به دور از لودگی هایی که متأسفانه این روزها بدون هیچ منطق و دلیلی در سینما و تلویزیون رایج شده به نگارش دربیاوریم که امیدوارم استقبال خوب مخاطبان از این فیلم نشان دهد که در مسیر خود درست عمل کرده ایم.

گفتنی است؛ روح انگیز شمس متولد ۱۳۴۵ آبادان، فارغ التحصیل سینما است. وی فعالیت سینمایی را با ساخت فیلم کوتاه آغاز کرد و برنده جوایزی از جشنواره های داخلی و خارجی شد. او تاکنون در دها فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی به عنوان منشی صحنه، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز حضوری جدی داشته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.