چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶

حماسه پارسا در گفتگو با سینماپرس؛

«آخرین چهارشنبه» بعد از ماه مبارک رمضان کلید می خورد/ حضور در جشنواره برایم چندان اهمیتی ندارد!

حماسه پارسا

سینماپرس: حماسه پارسا کارگردان سینما از پیش تولید جدیدترین اثر سینمایی اش خبر داد و گفت: «آخرین چهارشنبه» بعد از ماه مبارک رمضان کلید می خورد که فیلمی کمدی - اجتماعی محسوب شده و می تواند مخاطبان زیادی را به سالن های سینما بکشاند.

کارگردان فیلم سینمایی «چهارشنبه خون به پا می شود» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: مدت های مدیدی درگیر نگارش فیلمنامه «آخرین چهارشنبه» بودم که بعد از چندین بار بازنویسی نگارش نهایی این فیلمنامه به پایان رسید و این روزها درگیر پیش تولید آن هستم.

وی ادامه داد: «آخرین چهارشنبه» هرچند که اثری کمدی - اجتماعی محسوب می شود اما این بدان معنا نیست که من از بازیگران شناخته شده آثار سینمای طنز و کمدی برای بازی در فیلمم استفاده کنم و ترجیح می دهم که تعدادی از عوامل و بازیگران فیلم قبلی ام در این اثر سینمایی نیز همراه من باشند؛ البته تعدادی از بازیگران تازه کار به عنوان چهره جدید در این فیلم به عالم سینما معرفی می شوند که در زمان مناسب اطلاع رسانی کافی در این رابطه انجام خواهد شد.

پارسا سپس با بیان اینکه تهیه کننده فیلم سینمایی «چهارشنبه خون به پا می شود» احتمالاً تهیه کنندگی «آخرین چهارشنبه» را هم بر عهده خواهد داشت گفت: تا ۲ روز آینده تهیه کننده این فیلم سینمایی قطعی شده و ما برای دریافت پروانه ساخت این فیلم به سازمان سینمایی درخواست خواهیم داد و اطمینان دارم که پروانه ساخت «آخرین چهارشنبه» بدون هیچ مشکلی صادر می شود.

این فیلمساز تأکید کرد: در هر صورت این اثر سینمایی حتماً باید در فصل تابستان ساخته شود و امیدوارم که شرایط به گونه ای مهیا شود که بتوانم این فیلم را در بهترین زمان ممکن جلوی دوربین ببرم؛ این فیلم سینمایی اثری شهری محسوب می شود و ما ۳۵ جلسه فیلمبرداری برای «آخرین چهارشنبه» در نظر گرفته ایم و لوکیشن های ما تماماً در شهر تهران خواهد بود و فقط یک صحنه از فیلم در شهر اصفهان فیلمبرداری خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوأل که آیا این فیلم را برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده نمایش خواهد کرد اظهار داشت: حضور در جشنواره برایم چندان اهمیتی ندارد و ترجیح می دهم که فیلمم را به بهترین شکل ممکن بسازم.

پارسا در خاتمه این گفتگو افزود: فیلمنامه «آخرین چهارشنبه» نسبت به فیلم قبلی ام کم شخصیت تر است و از این رو من به شخصیت پردازی های فیلمنامه بسیار اهمیت داده ام و تمامی تلاشم را به کار بردم تا شخصیت های این اثر سینمایی برای مخاطبان ملموس و باورپذیر شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.