دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴

«رسوایی ۲» فیلمی متفاوت و مخاطب پسند

رسوایی ۲

باشگاه خبرنگاران: فخرالدین صدیق شریف گفت: وقتی قصه «رسوایی ۲» را شنیدم و سناریوی آن را خواندم، فهمیدم متفاوت است و مخاطب پسند خواهد بود.

فخرالدین صدیق شریف بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به ایفای نقش در جدیدترین اثر کارگردان «اخراجی‌ها» گفت: من در گذشته تجربه همکاری با ده‌نمکی را داشته‌ام. آن‌طور که قصه را تعریف کردند و خودم سناریوی آن‌ را خواندم، متوجه متفاوت بودن آن شدم. 

 

وی افزود: این فیلم هم همان نگاه را دارد و در واقع به هر صورت می‌تواند مخاطبان خاص خودش را داشته باشد. 

 

صدیق‌شریف در خصوص نقش خود در این فیلم بیان کرد: نقش من در این فیلم متفاوت از تمام نقش‎‌هایم است که تابه‌حال بازی کردم. در این فیلم نقش شهردار شهری فرضی را بازی می‌کنم که اتفاقات فیلم در آن شهر می‌افتد و این شهردار درگیر اتفاقاتی می‌شود. 

 

این بازیگر در خصوص ما به‌ ازای بیرونی شخصیت‌های فیلم گفت: اصولا در هر فیلمی که ساخته می‌شود، باید شخصیت‌ها ملموس و باورپذیر باشند و در جامعه خودمان بتوانیم آن‌ها را بپذیریم.

 

بازیگر «اخراجی‌ها» در خصوص تاثیر «رسوایی ۲» بر مخاطب گفت: باید نتیجه‌گیری را برعهده مخاطب بگذاریم. بیننده باید فیلم را ببیند و نظر بدهد. مخاطب در فیلم با سابقه‌ای که از کارگردان این اثر در ذهن دارد، به پیام او پی می‌برد.

 

 

*تنگ‌نظری و سلیقه شخصی را کنار بگذاریم

 

صدیق شریف با اشاره به استقبال بی‌نظیر مردم از سینما در سال جدید گفت: من به ‌آینده سینما خوش‌بین هستم. اگر در عرصه سینما تنگ‌نظری و سلیقه شخصی را کنار بگذاریم و بپذیریم که سینما متعلق به همه ژانرها و سلایق است. هم باید فیلم کمدی داشته باشیم، هم اجتماعی، هم دفاع مقدس و ... . سینما به همه ژانرها نیاز دارد و همه مخاطبان سینما محترم هستند. همه نوع اثر باید فرصت بروز و ظهور داشته باشند. اگر فیلم خاصی مخاطب داشته باشد، باید فرصت ساخت آن وجود داشته باشد. در سینما باید آن‌قدر آزمون و خطا کرد تا به نتیجه رسید. سینما از طریق همین فرصت‌ها و آزمون و خطاها رشد می‌کند.

 

وی افزود: مردم سینما و فیلم‌ها را پذیرفته‌اند؛ این‌ها اتفاقات خوبی است. نباید در سینما اتفاقی بیفتد که فیلمی به ‌خاطر اینکه به سلیقه شخصی یا گروهی نزدیک نیست، از پرده پایین کشیده شود.

 

این بازیگر در پایان عنوان کرد: من مخاطبان سینما را به دیدن فیلم «رسوایی ۲» دعوت می‌کنم و فکر می‌کنم این فیلم هم مثل آثار قبلی ده‌نمکی مورد استقبال قرار بگیرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.