یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲

تخريب شبانه بيلبوردهای «باديگارد» از چيست؟

سنگين تمام‌شدن فروش «باديگارد» برای افراد بی هويت

بادیگارد

سینماپرس: در حالي كه فروش فيلم سينمايي «باديگارد» ساخته ابراهيم حاتمي‌كيا از مرز 6 ميليارد تومان عبور كرده و اكران آن همچنان ادامه دارد، بيلبوردهاي تبليغاتي اين فيلم در سطح شهر تهران براي چندمين بار تخريب شدند.

به گزارش سینماپرس، اين روزها تيتر و خبر اكثر رسانه‌هاي داخلي و سينمايي كشور درباره فيلم سينمايي «باديگارد» و بيلبوردهاي تخريب شده آن در سطح پايتخت است. آن گونه كه از گفته‌هاي برخي مسئولان ذي‌ربط و متوليان امر پيداست گويا هويت افراد تخريب‌كننده بيلبوردهاي اين فيلم ارزشي مشخص نبوده و مسئله همچنان در دست بررسي است، اما سؤال اينجاست كه پشت پرده تخريب شبانه بيلبوردهاي «باديگارد» چيست؟ محمد ذوقي، مسئول روابط عمومي سازمان هنري رسانه‌اي اوج در گفت‌و‌گو با «جوان» ضمن ابراز تأسف براي اين اشخاص گفت: هفته پيش نيز تعداد زيادي از بيلبوردهاي تبليغاتي «باديگارد» در نقاط مختلف تهران تخريب و پايين كشيده شد. اين در حالي بود كه حتي شهرداري و مسئولان آن از چگونگي رخ دادن اين اتفاق كاملاً بي‌اطلاع بودند. ذوقي در ادامه افزود: هفته پيش نيز تعداد زيادي از بيلبوردهاي تبليغاتي «باديگارد» در نقاط مختلف تهران تخريب و پايين كشيده شد. دهم ارديبهشت ماه نيز علاوه بر چندين نقطه تهران، بيلبورد تبليغاتي اين فيلم در ميدان امام حسين به طور كامل پايين آورده شد. هنوز از هويت و انگيزه افرادي كه مرتكب اين عمل شده‌اند، اطلاعي در دست نيست و قطعاً فروش «باديگارد» براي اين افراد‌ بي‌هويت و بي‌شخصيت سنگين تمام شده است.

مسئول روابط عمومي سازمان هنري رسانه‌اي اوج با اشاره به اينكه قطعاً هويت اين افراد براي همگان محرز خواهد شد، تصريح كرد: تخريب‌كنندگان بيلبوردهاي «باديگارد» چشم ديدن فروش 6‌ميلياردي و تاب اكران‌هاي بي نظير آن و همچنين استقبال با شكوه مردم از آن را ندارند. طبيعتاً اين چنين فضاهاي مسمومي همسو با فضاي رسانه‌هايي است كه عليه «باديگارد» و نظام جمهوري اسلامي ايران كار مي‌كنند. وي معتقد است: اين در حالي است كه فيلم سينمايي «باديگارد» در طول مدت اكران خود تنها در رسانه‌هاي رسمي و سطح شهر اقدام به تبليغ كرده و تبليغي در رسانه‌هاي غيرقانوني و شبكه‌هاي ماهواره‌اي نداشته است. محمد ذوقي، مسئول روابط عمومي سازمان هنري رسانه‌اي اوج در خاتمه گفت: همانطور كه مستحضر هستيد فيلم ارزشي «باديگارد» از معدود فيلم‌هاي سينمايي پرفروش است كه بر خلاف خيلي از فيلم‌هاي ديگر در رسانه‌هاي بيگانه هم تبليغ نمي‌شود. پس در كار اين افراد جز تأسف جاي هيچ تعجب و درنگي نيست.

منبع: جوان

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.