شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹

به کارگردانی سامان مقدم

ماجراهای زندگی مشترک رویا و ارژنگ در «نهنگ عنبر، سلکشن رویا»

نهنگ عنبر

سینماپرس: تایید فیلمنامه فیلم سینمایی «نهنگ عنبر، سلکشن رویا» توسط شورای پروانه‌ ساخت صورت گرفت و با صدور پروانه ساخت تولید آن آغاز می‌شود.

به گزارش سینماپرس، «نهنگ عنبر؛ سلکشن رویا» تایید اولیه شورای پروانه ساخت وزارت ارشاد را دریافت کرد. این فیلم که ادامه اثر قبلی سامان مقدم «نهنگ عنبر» است با ازدواج رویا و ارژنگ صنوبر آغاز می شود. در مسیر زندگی مشترک ماجراهایی برای آن ها به وقوع می پیوندد.

فیلمنامه «نهنگ عنبر؛ سلکشن رویا» بر خلاف قسمت قبلی فیلم توسط سامان مقدم نوشته شده است و مانی باغبانی در نگارش فیلمنامه دخالتی ندارد. براساس شنیده ها طعنه های سیاسی فیلم کمرنگ است و بیشتر قصه ای اجتماعی با موقعیت کمدی در فیلم دنبال می شود.

قرار است بلافاصله بعد از تایید رسمی شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی پیش تولید اثر آغاز شود تا فیلم اوایل خردادماه جلوی دوربین برود.

در این اثر سامان مقدم تلاش کرده ماجراهای فرعی جذابی برای پیشبرد قصه تدارک ببیند. طبق اعلام کارگردان در خصوص ترکیب بازیگران همان تیم قبلی خواهد بود. یک شخصیت جدید به قصه اضافه می شود که قرار است از میان چهره های شناخته شده انتخاب شود.

قسمت اول «نهنگ عنبر» سال گذشته به نمایش درآمد که مقام دوم جدول فروش را به خود اختصاص داد. معمولاً سوژه هایی که به صورت دنباله دار در ایران ساخته شده آنگونه که پیش بینی شده است به فروش بالایی دست نیافته است. اما سازندگان اثر قصد دارند فیلم را به سرعت ساخته و آماده کنند و به اکران سال 95 برسانند تا بتوانند در جدول فروش امسال جایگاه مناسبی داشته باشند.

بنابراین گزارش،«نهنگ عنبر» در نیمه دوم فیلم دچار ضعف هایی است که موقعیت کمیک مناسبی را برای مخاطب خلق نمی کندو از ریتم می افتد. باید دید سامان مقدم در ورژن دوم از این اثر چه تمهیدی برای یک دست و روان بودن فیلم و خلق موقعیت های مناسب کمدی تدارک دیده است.

منبع: فارس

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.