جمعه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۰

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد؛

فرح مرزی: بعد از ماه مبارک رمضان نمایش «کارت دعوتی برای افتتاحیه من» را روی صحنه خواهم برد

نوید فرح مرزی

سینماپرس: نوید فرح مرزی طراح هنری سینما، تلویزیون و تئاتر در رابطه با جدیدترین فعالیت های خود اظهار داشت: اسفندماه سال گذشته موفق شدم پس از سال ها دوری از عرصه هنرهای نمایشی با نمایش «خانه دلقک کجاست؟» روی صحنه بروم که خوشبختانه این نمایش با استقبال بسیار خوبی مواجه شد و از این رو تصمیم گرفتم حضور در این مسیر را ادامه دهم و به همین علت بعد از ماه مبارک رمضان نمایش «کارت دعوتی برای افتتاحیه من» را روی صحنه خواهم برد.

طراح صحنه و لباس فیلم سینمایی «در مدت معلوم» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: این نمایش که تنها ۳ بازیگر دارد و نقش اصلی آن را همچون نمایش پیشین خودم بر عهده خواهم داشت داستان زندگی نقاشی را روایت می کند که برای رونمایی از تابلوهایش یک افتتاحیه گذاشته و این مراسم افتتاحیه از نقاشی ها در حضور مخاطبان نمایش انجام می شود.

وی ادامه داد: تمرینات این اثر نمایشی از ۱۰ روز آینده آغاز شده و هنوز معلوم نیست که «کارت دعوتی برای افتتاحیه من» در کدامیک از سالن های نمایشی روی صحنه خواهد رفت اما از آنجا که من از اجرا در تماشاخانه «همای سعادت» بسیار راضی هستم امیدوارم که بتوانیم با توافق مسئولان این تماشانه و مرکز هنرهای نمایشی این نمایش را هم در این سالن روی صحنه ببریم.

فرح مرزی خاطرنشان کرد: «کارت دعوتی برای افتتاحیه من» به نوعی اپیزود دوم نمایش «خانه دلقک کجاست؟» محسوب می شود و از لحاظ مضمونی این اثر نمایشی ارتباطی تنگاتنگ با تئاتر قبلی ام دارد و بهتر است که با اجرا در تماشاخانه همای سعادت حس و حال خوبی را برای مخاطبان نمایش ایجاد کنیم.

طراح چهره پردازی فیلم سینمایی «چند متر مکعب عشق» در بخش دیگری از این گفتگو با بیان اینکه طول یکی دو سال گذشته به شدت ذهنم درگیر بازگشت به صحنه تئاتر بوده اظهار داشت: من بخش اعظمی از وقت خود را صرف نگارش این متون نمایشی کرده ام و تمامی تلاشم بر این بوده تا مخاطبان آثار خود را کمی به فکر در رابطه با هنرمندان و زندگی شخصی و خصوصی آن ها وادار کنم.

عضو شورای مرکزی انجمن چهره پردازان خانه سینما در خاتمه این گفتگو گفت: تئاتر روح هنرمند را جلا می دهد و از آنجا که در محیط سینما و تلویزیون ما به شدت از طرف همکاران خود دچار بی مهری هستیم بهتر است گاهی رو به عرصه هنرهای نمایشی و محیط پاک و بی غل و غش تئاتر بیاوریم تا بتوانیم با جانی تازه مجدداً در سینما و تلویزیون نیز فعالیت داشته باشیم.

گفتنی است؛ نويد فرح مرزي در سال ۱۳۵۱ در تهران متولد شد. او فعاليت خود را با تئاتر آغاز نمود. بعد از گذراندن دوره آموزش گريم وارد واحد گريم شبكه دوم صدا و سيما شد. پس از آن به تحصيل در رشته ي طراحي صحنه در دانشگاه پرداخت. از سال ۱۳۷۰ وارد دنياي حرفه اي سينما شد. فرح مرزي عضو شوراي مركزي انجمن چهره پردازان خانه سينما بوده و علاوه بر فعايت در زمينه چهره پردازي، تئاتر عروسكي، عروسك گرداني و ساخت فيلم هاي كودك و نوجوان را نيز تجربه كرده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.