یکشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد؛

بیدل: داستان اپیزود جدید «در قصه ها زندگی می کنند» در رابطه با مسأله بی فرزندی است

داود بیدل در جلسه نقد و بررسی فیلم سینمایی«روزگاری عشق و خیانت»

سینماپرس: داود بیدل کارگردان سینما و تلویزیون که مدت ها مشغول تولید سریال «در قصه ها زندگی می کنند» برای پخش از شبکه «آی فیلم» است گفت: تاکنون ۴ قسمت از این سریال تلویزیونی به طور کامل تولید شده و این روزها ما در حال ضبط پنجمین قسمت این سریال هستیم که در رابطه با مسأله بی فرزندی است.

کارگردان فیلم سینمایی «روزگاری عشق و خیانت» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: لوکیشن های قسمت پنجم این سریال بسیار متنوع است و ما در لوکیشن های خارجی زیادی از جمله: درکه، جاده امامزاده داوود (ع) و همینطور حرم مقدس امامزاده صالح (ع) تصویربرداری خواهیم داشت و گروه تولید به صورت همزمان مشغول بازبینی لوکیشن های داخلی این قسمت از سریال هستند که تاکنون هیچ یک از آن ها قطعی نشده است.

وی ادامه داد: شهرزاد کمال زاده، امیرمحمد زند، بهار ارجمند و معصومه کریمی از جمله بازیگران مطرحی هستند که در پنجمین قسمت از این سریال تلویزیونی با ما همراه شده اند و طی روزهای آینده تعدادی دیگر از بازیگران مشهور سینما و تلویزیون کشور نیز به این جمع اضافه خواهند شد.

بیدل سپس داستان این قسمت از سریال را بسیار فراگیر برشمرد و اظهار داشت: پنجمین قسمت از سریال «در قصه ها زندگی می کنند» در رابطه با خانمی است که به طور کلی از فرزند دار  شدن نا امید شده و تنها دغدغه زندگی اش این است که بتواند صاحب فرزند شود؛ بی فرزندی برای او و همسرش مشکلات بیرونی و درونی زیادی را به وجود آورده و این مسأله یک معضل بسیار مهم و حل نشدنی در زندگی آن ها است.

این کارگردان در بخش دیگری از این گفتگو خاطرنشان کرد: «در قصه ها زندگی می کنند» سریالی ۲۰ قسمتی است که این روزها تیم تولید در حال پیش تولید قسمت های ششم تا هشتم این سریال هستند که قرار است به صورت اپیزودیک ساخته شود.

وی سپس در پاسخ به این سوأل که آیا قسمت های این سریال به یکدیگر از لحاظ موضوعی ارتباط دارند یا خیر اظهار داشت: داستان های «در قصه ها زندگی می کنند» از لحاظ فرمی و ساختاری بسیار به یکدیگر شبیه هستند؛ هر قسمت از این سریال داستانی مجزا دارد اما محوریت اصلی ماجراها تقریباً یگانه است اما بازیگران هر قسمت نیز با یکدیگر متفاوت هستند و ما تا به امروز کمتر سراغ ساخت سریال هایی این چنینی رفته ایم.

بیدل افزود: بنابر پیش بینی های انجام شده تصویربرداری کامل ۲۰ قسمت این مجموعه تلویزیونی ظرف ۴ ماه آینده به پایان خواهد رسید و «در قصه های زندگی می کنند» از نیمه دوم سال آماده نمایش خواهد بود.

گفتنی است؛ این سریال همچنین به قلم گروهی از نویسندگان و به تهیه‌کنندگی محمدهادی پروین در مرکز گسترش فیلمنامه نویسی رسانه ملی در حال تولید است و برای پخش از شبکه آی فیلم در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.