چهارشنبه ۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۹

آرزوی ۱۰ بازیگر زن سینما و تلویزیون در سال نو

جهانی عاری از خشونت و رفع شدن مشکلات اقتصادی همه مردم / بازیگران سینما و تلویزیون از آرزوهای شخصی خود گفتند

آرزوی بازیگران زن سینما

سینماپرس: ناصر بهزادی/ همزمان با فرا رسیدن سال جدید، سینماپرس با تعدادی از بازیگران مطرح سینما، تلویزیون و تئاتر کشور درباره آرزوهایشان در سال جدید گفتگو نموده است که مروری بر آن ها خالی از لطف نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار سینماپرس نوروز یکی از کهن ترین جشن های به جا مانده از دوران باستان است که امروزه همچنان هزاران سال گذشته با شور و اشتیاق خاصی در میان مردم ایران و برخی از کشورهای فارسی زبان گرامی داشته می شود. در اسلام و به ویژه آیین تشیع نیز به نوروز به عنوان روزی خجسته نگاه شده است و برای گرامی داشتن آن تاکیدات فراوانی صورت گرفته است. مردم ایران همه ساله از یک ماه مانده به نوروز با آیین های باشکوهی همچون خانه تکانی، گستراندن سفره هفت سین و امثالهم به استقبال بهار می روند...

سینماپرس برآن شد تا همزمان با نوروز ۱۳۹۵ با هنرمندان راجع به آرزوهایشان در سال جدید به گفتگو نشسته و از آرزوهای آن ها جویا شود. از همین رو با ۱۰ بازیگر مطرح زن سینما و تلویزیون کشور خانم ها: نعیمه نظام دوست، مریم بوبانی، سیما تیرانداز، آهو خردمند، مریم سعادت، فریده سپاه منصور، پرستو صالحی، ژاله صامتی، فلور نظری و فاطمه گودرزی به گفتگویی کوتاه نشستیم که ماحصل این گفتگوها را در ذیل می‌توانید مرور کنید:

نعیمه نظام دوست بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر کشور که مخاطبان بیشتر وی را با آثار کمدی و طنز به یاد می آورند گفت: بزرگترین آرزوی من در سال جدید لاغر شدن است!؛ من سال ها است که در پی  این امر  هستم اما تا امروز هیچ توفیقی در این زمینه پیدا نکرده ام و امیدوارم که در سال جدید بتوانم در جهت سلامتی ام گامی بر دارم.

این هنرمند افزود: من نه تنها برای خودم و خانواده ام که برای تمامی مردم شریف کشورم آرزوی سلامتی دارم چرا که معتقدم سلامتی همواره در زندگی انسان ها در اولویت اولیه و اصلی قرار دارد و اگر سلامتی نباشد انگار کسی چیزی ندارد.

بازیگر فیلم سینمایی «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» در بخش دیگری از این گفتگو تأکید کرد: در سال جدید آرزو می کنم که صلح و آرامش در سطح جهان حاکم شود و کمی از استرس ها و تنش های مردم در دنیا کم گردد و دوباره شاهد یک حال و احوال خوش در سطح بین الملل باشیم.

وی در خاتمه این گفتگو اظهار داشت: یک آروزی دیگر من نیز در سال جدید این است که بتوانم در یک پروژه سینمایی فاخر و ارزشمند حضور پیدا کنم که متأسفانه طی سال های اخیر کمتر شاهد تولید فیلم هایی از این جنس بوده ایم.

مریم بوبانی دیگر بازیگر سینما و تلویزیون نیز گفت: من آروزیی دارم که اعتقاد دارم آرزویی همگانی است؛ امیدوارم در سال جدید ما شاهد جهانی عاری از جنگ، فقر و فساد باشیم که همگی آن ها مایه عذاب بشر است. امیدوارم شرایطی مهیا شود که در سال جدید شادی در دل های مردم جای بگیرد و عدالت نیز در سراسر گیتی حکمفرما شود.

سیما تیرانداز نیز اظهار داشت: من معتقدم آرامش مهمترین چیزی است که جای آن در زندگی انسان های امروزی خالی است و امیدوارم در سال جدید آرامش در تمامی زندگی ها و خانواده ها جلوه گری کند و قطعاً اگر آرامش در خانواده ها نمود پیدا کند ما شاهد اتفاقات خوبی در سطح کشورمان خواهیم بود.

آهو خردمند بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر نیز با بیان اینکه امیدوارم صلح و دوستی در سراسر جهان پدیدار شود اظهار داشت: متأسفانه واقعه شومی که ما از آن رنج می بریم این است که صلح و دوستی از میان مردم جهان رخت بسته است.

این بازیگر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: یکی از آرزوهای شخصی من این است که در سال جدید بتوانم شرایطی را مهیا کنم که نقاشی هایم در سطح جهان به خوبی دیده شوند؛ خوشبختانه تا امروز با چندین نمایشگاه و گالری برای عرضه کردن نقاشی هایم مذاکره کرده ام و از آنجا که نقاشی به من آرامش می دهد می خواهم در سال جدید بیشتر وقت خود را صرف این هنر کنم و کمتر در سینما و تلویزیون حضور داشته باشیم.

مریم سعادت بازیگر محبوب سینما و تلویزیون نیز گفت: آنچه از خدا می خواهم دل خوش برای همگی مردم است؛ من هیچ آرزوی دیگری جز این نه برای خودم و نه برای مردم ایران ندارم و امیدوارم در سال جدید بتوانم شادی و لبخند را در چهره هم میهنانم ببینم.

فریده سپاه منصور دیگر بازیگر پیشکسوت نیز با بیان اینکه شکوفایی اقتصادی در کشور مهمترین آرزوی من است اظهار داشت: متأسفانه طی سال های اخیر وضعیت بسیار بد اقتصادی به مردم آسیب های جدی رسانده؛ من آرزو دارم دولتمردان فکری کنند تا در سال جدید ما شاهد شکوفایی اقتصادی در کشور باشیم.

وی در بخش دیگری از این گفتگو افزود: علاوه بر این آرزو که شاید جنبه عمومی تری دارد من آرزوی شخصی هم دارم؛ امیدوارم که در سال ۹۵ شرایطی مهیا شود که از بیکاری که مدت ها است گریبانگیرم شده نجات پیدا کنم؛ من به عشق هنر زنده ام و امسال هیچ کاری نداشتم و این روزها از بیکاری و خانه نشینی در حال پوسیدن و از بین رفتن هستم؛ امیدوارم مسئولان، فیلمسازان و تهیه کنندگان در سال جدید نیم نگاهی هم به هنرمندان پیشکسوت در تمامی عرصه ها داشته باشند.

سپاه منصور در خاتمه این گفتگو تأکید کرد: همچنین امیدوارم سرنوشت به گونه ای رقم بخورد که در سال جدید بتوانیم شاهد تمام شدن جنگ های منفعت جویانه در سراسر دنیا و به ویژه منطقه خاورمیانه باشیم و پروردگار تمامی بلاها را از مردم دنیا و همچنین کشور عزیز ما «ایران» دور کند.

پرستو صالحی نیز در گپی کوتاه با خبرنگار سینماپرس گفت: آرزوهای من شاید کلیشه ای ترین آرزوهایی باشد که شما زیاد آن ها را شنیده اید!؛ سلامتی، صلح و دوستی مهترین آرزوی من در سال ۹۵ است.

ژاله صامتی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر نیز با بیان اینکه امیدوارم در سال جدی اتفاقات خوبی در زندگی شخصی و کاری ام رخ بدهد اظهار داشت: مهمترین چیزی که در زندگی شخصی ام به آن محتاجم آرامش است و در زندگی کاری ام نیز آروزی حضور در یک پروژه سینمایی خوب و ارزشمند را دارم که از تیمی قوی برای ساختش بهره ببرد.

فلور نظری نیز سلامتی را مهمترین آروزیش در سال جدید برشمرد و گفت: وقتی که جسم انسان سالم باشد همه چیز به لحاظ روحی و عاطفی نیز او را در بر می گیرد و از همین رو من برای خودم، خانواده ام و مردم شریف کشورم آرزوی سلامتی را دارم.

فاطمه گودرزی دیگر بازیگر سینما و تلویزیون کشور نیز اظهار داشت: امیدوارم در سال جدید بتوانم نقشی متفاوت را در سینما یا تلویزیون بازی کنم؛ من سال ها است که در انتظار داشتن یک پیشنهاد خوب به سر می برم و امیدوارم پیشنهادی داشته باشم که بتوانم تمامی توانایی ام را در آن فیلم عرضه کنم.

این بازیگر در بخش دیگری از این گفتگو افزود: علاوه بر این آرزو که شاید کمی شخصی باشد برای خودم و همه مردم ایران آرزوی زندگی توأم با آرامش را دارم و امیدوارم که وضعیت اقتصادی همه مردم در سال جاری خوب شود و هیچ مرد و زنی به خاطر فقر شرمنده خانواده و اطرافیان خود نگردد؛ مردم ما قطعاً لایق بهترین ها هستند و امیدوارم به بهترین ها در زندگی شان دست پیدا کنند.

نظرات

  • رها ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۴:۰۸
    0 0
    مصاحبه ١٠ نفره و عكس ٩ نفره

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.