چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۷

همزمان با آغاز اکران فیلم ادعا شد؛

پروین حسینی: «من سالوادور نیستم» پرفروش ترین فیلم سال خواهد شد/ مردم کمدی متفاوتی خواهند دید

سیدامیر پروین‌حسینی در نشست خبری فیلم سینمایی«زاپاس»

سینماپرس: سیدامیر پروین حسینی تهیه کننده سینما همزمان با آغاز اکران فیلم سینمایی «من سالوادور نیستم» به کارگردانی منوچهر هادی از امروز چهارشنبه در سینماها گفت: فیلم ما متفاوت ترین کمدی سینمای ایران است و تاکنون نمونه آن را در کشورمان نداشته ایم.

تهیه کننده فیلم سینمایی «اخلاقتو خوب کن» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: «من سالوادور نیستم» به معنای واقعی کلمه سینما است و یکی از آثار بیگ پروداکشن سینمای کشور محسوب می شود که به دور از فضاهای بسته و رایج آپارتمانی که طی سال های اخیر به شدت در سینمای ما باب شده است سعی دارد با استفاده از رنگ، تنوع لوکیشن و... به مخاطب خود احترام گذاشته و او را ساعتی سرگرم نماید.

وی ادامه داد: فیلم ما حتما باید بر پرده سینما دیده شود و فیلمی نیست که بتواند مانند بخش عمده ای از تولیدات سینمایی کشور که در یک خانه، اتاق یا آپارتمان می گذرند در تلویزیون های خانگی بتواند مخاطبان خود را سر ذوق بیاورد.

وی در همین زمینه گفت: ما هنگام تهیه این اثر سینمایی هر آنچه در توان داشتیم گذاشتیم تا یک اثر آبرومند و شاخص در گونه کمدی را به سینمای ایران هدیه کنیم این در حالی بود که هزینه تولید این فیلم می توانست صرف تولید چندین فیلم سینمایی آپارتمانی شود.

پروین حسینی سپس با بیان اینکه در «من سالوادور نیستم» به قابلیت های مهمی همچون جذابیت های بصری، صدا و... توجه شده اظهار داشت: ما حتی در انتخاب عوامل جلو و پشت دوربین هم با وسواس زیادی عمل کردیم و سعی داشتیم بهترین ها را کنار هم گردآوری کنیم تا فیلم مان از هر حیث بتواند رضایت مخاطبان را به همراه داشته باشد.

این تهیه کننده سینما ادامه داد: از سوی دیگر در «من سالوادور نیستم» حرف های امروزی زیادی بیان می شود و فیلم به انسانیت، مهر و محبت اشاره می کند؛ مساله ای که شاید در جهان امروز کمتر به آن توجه می شود.

تهیه کننده فیلم سینمایی «خاک و مرجان» در بخش دیگری از این گفتگو در پاسخ به این سوال که چرا فیلم تان را در این فصل اکران کرده اید اظهار داشت: چاره ای جز اکران فیلم در این زمان مرده نداشتیم؛ پروانه نمایش فیلم ما از شهریور ماه گذشته صادر شده بود اما متاسفانه سازمان سینمایی کمترین حمایتی را برای اکران این اثر کمدی که قطعا می تواند تاثیر شگرفی بر گیشه های سینماها داشته باشد انجام نداد و ما بالاجبار در این زمان فیلم مان را روی پرده بردیم.

وی افزود: البته ما هیچ گونه نگرانی بابت اینکه فیلم مان در ایام نوروز می تواند روی پرده بماند نداریم چرا که این اثر سینمایی آنقدر پتانسیل بالایی دارد که بتواند مخاطبان انبوه را به سالن های سینما بکشاند و کف فروش خود را حفظ کند؛ ما معتقدیم که «من سالوادور نیستم» احتمالا پرفروش ترین فیلم سینمایی سال ۹۵ لقب خواهد گرفت.

پروین حسینی سپس به وضعیت تبلیغات این اثر سینمایی اشاره کرد و گفت: آنونس های این اثر سینمایی از مدت ها قبل در بسیاری از سینماها به نمایش درآمده و تبلیغات ما از رسانه ملی نیز آغاز شده است اما به دلیل مشکلاتی که در تامین بودجه داشتیم و نهادهای دولتی هم چندان کمکی به ما نکرده اند هنوز نتوانسته ایم برای تبلیغات شهری و محیطی تدبیری داشته باشیم و همه چیز به اسپانسرهای مالی این فیلم برمی گردد تا ما را برای این تبلیغات یاری کنند.

این تهیه کننده در خاتمه این گفتگو به ممیزی های این اثر سینمایی اشاره کرد و گفت: مانند بسیاری از فیلم های دیگر زمان گرفتن پروانه نمایش ای فیلم با ممیزی هایی روبرو شد که با تعاملی که میان ما و سازمان سینمایی به وجود آمد مشکلات آن را حل کردیم؛ در هر صورت کار در یک کشور خارجی آن هم مانند برزیل که تفاوت های بسیاری از لحاظ فرهنگی و عرفی و اجتماعی با ما دارند سخت است و ما خودمان را برای چنین مشکلاتی آماده کرده بودیم.

گفتنی است؛ در خلاصه داستان این اثر سینمایی آمده است: ناصر و خانواده‌اش به واسطه آژانس تعطيلات رويايي برای سفری سياحتی به برزيل دعوت مي‌شوند، آنجل دختری برزيلی، او را با نامزد سابق خود اشتباه گرفته است و ...

بازیگران «من سالوادور نیستم» عبارتند از: رضا عطاران، یکتا ناصر، مهدی محرابی، کارول ویدونی، بری فیوکا، سوگل محرابی و ژیلا صادقی. با حضور ریوالدو فوتبالیست مشهور برزیلی...

سایر عوامل: کارگردان: منوچهر هادی، تهیه کنندگان: منصور سهراب پور و سیدامیر پروین حسینی، نویسنده: رضا مقصودی/ مدیر فیلمبرداری: ابراهيم غفوری/ تدوین: حسن ايوبی/ مدیر تولید: ناصر ريحان صفت/ طراح صحنه و لباس: محسن غلامی/ طراح چهره پردازی: اميد گل زاده، آرزو حلاجی/ دستیار کارگردان و برنامه ریز: عليرضا شمس شريفی/ مشاور رسانه ای: مهسا همتی

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.