چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳

از حضور خانوادگی قالیباف برای اکران «سیانور» تا «لطفا سلفی نگیرید!»

فجر34

فارس: روز نهم جشنواره فجر 34 در پردیس سینمایی ملت با حواشی چون خلوتی بیش از حد در دو اکران ابتدایی، حضور شهردار تهران در پردیس و ... همراه بود.

نهمین روز از سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، در حالی سپری شد که اتفاقات جالب و حواشی را در پی داشت و خواندن آن ها خالی از لطف نیست.


*  لاک قرمز و یک دنیا غصه
روز نهم جشنواره فجر در کاخ مردمی با فیلم «لاک قرمز» به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی نمایش فیلم های خود را آغاز کرد و نکته جالب در مراسم فرش قرمز لاک قرمز حضور بیشترین تعداد بازیگران کودک و خردسال فیلم در این مراسم بود و البته تماشاگران بعد از پایان فیلم وقتی داشتند از سالن سینما خارج می شدند به دفعات شنیده می شد که می گفتند؛ چرا این قدر تلخ؟ چرا این قدر غصه؟ البته دیگر کارگردان و عوامل فیلم در دسترس نبودند که جواب این سوال ها را بدهند، گرچه لاک قرمز در بخش بهترین فیلم های نگاه نو کاندیدا شده و باید صبر کرد و منتظر بود و دید نتیجه داوری ها چیست. 

* زاپاس بدون کارگردان و ریما بدون امیر!
فرش قرمز فیلم «زاپاس»، دومین فیلم اکرانی روز هم جشنواره 34 در پردیس سینمایی ملت، با حضور ریما رامین فر، جواد عزتی، شبنم مقدمی، احمد مهران فر و الناز حبیبی برگزار شد.
اما کارگردان فیلم؛ برزو نیک نژاد نیامده بود و گفتند درگیر آفیش فیلمبرداری بوده است و ریما رامین فر که به شدت مورد تشویق تماشاگران محدود حاضر قرار گرفت این بار بدون امیر جعفری آمده بود و این باره گفت که امیر تهران نبوده وگرنه حضور در جمع شما را به هر حضور و بودن دیگری ترجیح می داد.

* یک سیانور و یک دنیا استقبال 
فرش قرمز فیلم سینمایی «سیانور» با حضور بهروز شعیبی، سیدمحمود رضوی، بهنوش طباطبایی، حامد کمیلی، رضا مولایی و پدرام شریفی در کاخ مردمی جشنواره فیلم فجر برگزار شد. 
بهروز شعیبی در این مراسم گفت: ما امشب به احترام شما در کاخ مردمی جشنواره هستیم. این فیلم را فقط برای مردم ساخته ایم و خوشحالیم که در کنار شما هستیم. 
از نکات قابل توجه این فرش قرمز حضور تعداد بسیار زیاد تماشاگران در استقبال از کارگردان و بازیگران فیلم بود، این در حالیست که کاخ مردمی از عصر تا قبل از این مراسم، روز خلوتی را گذارنده بود و تعداد خبرنگاران و عکاسان به حضور مردم غالب بود.

* قالیباف خانوادگی به تماشای سیانور آمد 
در سانس پایانی روز نهم جشنواره در کاخ مردمی، محمدباقر قالیباف به همراه خانواده در پردیس سینمایی ملت حاضر شد و گفته می شد که این حضور به دعوت تهیه کننده فیلم؛ سیدمحمود رضوی مجد(سرمایه گذار سریال شهرزاد) انجام شده. البته شهردار تهران پیش از این با تماشای فیلم بادیگارد علاقه خود را به هنر و سینما نشان داده بود و با حضور دوباره به این علاقه تاکید کرد.

* لطفا سلفی نگیرید
چند روزی است که در ابتدا و انتهای هر مراسم فرش قرمز، مجری مراسم مصرانه و با احترام از مردم و حتی رسانه ای ها می خواهد که روی سن حاضر نشوند و سلفی نگیرند چراکه این سلفی ها برایشان دردسر شده، گرچه هنوز نوع این دردسر برای کسی معلوم نیست.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.