سه‌شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸

آخرین وضعیت برگزاری فیلم فجر در شهرستانها

فجر34

ایسنا: رئیس شورای عالی تهیه‌کنندگان سینما از اضافه شدن مشهد به شهرهای میزبان جشنواره فیلم فجر خبر داد.

سید غلامرضا موسوی در توضیح اکران فیلمهای جشنواره فجر در دیگر استان‌ها به خبرنگار سینایی ایسنا گفت: از امروز استان خراسان رضوی در شهر مشهد به استان‌های میزبان جشنواره اضافه می‌شود.

او ادامه داد: شهر مشهد از امروز -۲۰ بهمن‌ماه- با نمایش دو فیلم «بادیگار» ساخته‌ی ابراهیم حاتمی کیا و «اژدها وارد می‌شود» به کارگردانی مانی حقیقی اکران‌های جشنواره‌ی فیلم فجر خود را آغاز می‌کند.

او همچنین اضافه کرد: پانزده فیلم منتخب از جشنواره فیلم فجر هرکدام در سه سانس تا روز دوشنبه -۲۶ بهمن‌ماه- در این شهر نمایش خواهند داشت.

رئیس شورای عالی تهیه‌کنندگان سینما همچنین با اشاره به اکران فیلم‌های جشنواره در دیگر استان‌ها، خاطرنشان کرد: جشنواره فیلم فجر از روز گذشته -۱۹ بهمن‌ماه- نیز در شهر زاهدان شروع به نمایش ۶ فیلم منتخب جشنواره کرده است که این فیلم‌ها طی ۶ روز در این شهر به نمایش درمی‌آیند.

موسوی در پایان به نمایش ۱۰ فیلم جشنواره فجر در شهر شیراز که از روز شنبه -۱۷ بهمن‌ماه- آغاز شده و تا ۲۱ همین ماه ادامه دارد، اشاره کرد و همچنین خبر داد: شهر اصفهان نیز از ۱۶ بهمن‌ماه با نمایش ۲۲ فیلم در بخش‌های نگاه نو و سودای سیمرغ ۱ و ۲ اکران‌های جشنواره‌ای خود را آغاز کرده که تا ۲۴ بهمن این رویداد در این شهر ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.