یکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲

توسط طرفداران بازیگر «تایتانیک» صورت گرفت

اهدای اسکاری از جنس طلا و نقره به لئوناردو دی‌کاپریو+تصاویر

دی کاپریو

سینماپرس: حدود ۱۰۰ نفر از طرف طرفداران آسیایی «لئوناردو دی‌کاپریو»، با ذوب طلا و نقره جات خود و ساخت تندیسی شبیه به اسکار برای اهداء به وی، سرانجام طلسم این بازیگر هالیوودی در رقابت‌های اسکار را شکستند.

به گزارش سینماپرس، در حالی‌که «لئوناردو دی‌کاپریو» در اوج جوانی با بازی در فیلم سینمایی «تایتانیک» به شهرت رسید و از همان زمان به عنوان یکی از شانس‌های برتر اسکار مطرح شد ولی همچنان پس از گذشت سال‌های سال، او به عنوان ناکام‌ترین بازیگر هالیوودی در رقابت‌های اسکار مطرح است.

با آنکه احتمال آن می‌رود که «دی‌کاپریو» امسال بتواند با بازی در فیلم سینمایی «از مرگ جسته» ساخته «آلخاندرو گونزالس ایناریتو» این طلسم را شکسته و برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد شود، ولی عده‌ای از طرفداران آسیایی او تصمیم گرفته‌اند که از برگزارکنندگان رقابت‌های اسکار پیشی گرفته و تندیسی از جنس طلا و نقره شبیه به اسکار به او اعطاء کنند.

 

بنا بر این گزارش، حدود ۱۰۰ نفر از طرفداران «دی‌کاپریو» در سیبری کمپینی با نام «کمپین لئو» تشکیل داده و با اهدای طلا و نقره‌جات خود و ذوب آنها، تندیسی شبیه به اسکار ساخته تا به پاس زحمات این بازیگر هالیوودی، به وی اهداء کنند.

این تندیس متقاوت از تندیس اصلی که از جنس طلاست و شمشیری در دست دارد، ۱۲ اینچ ارتفاع دارد با روکشی از نقره و به جای شمشیر در دستانش یکی از سمبل‌های سنتی مردم سیبری به چشم می‌‌خورد.

همچنین تندیس بازسازی شده برعکس تندیس اصلی که رو به پایین دارد، سر بر آسمان دارد.

اعضای کمپین «لئو» ضمن ابراز همدردی و دلسوزی با «دی‌کاپریو»، اعلام کرده‌اند که این تندیس را به پاس فعالیت درخشان این بازیگر هالیوودی و الهام بخش بودن او برای مخاطبان، به وی اعطاء می‌کنند.

بنا بر این گزارش، مراسم اسکار ۲۸ فوریه در هالیوود، لس‌آنجلس، برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.