چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹

به رغم گله گذاری های گذشته

نظر رئیس سازمان سینمایی نسبت به صدا و سیما تغییر کرد/ قدردانی ایوبی از رسانه ملی

حضور حجت اله ایوبی در دومین روز سی‌وچهارمین جشنواره فیلم فجر

سینماپرس: حجت الله ایوبی، معاون سینمایی وزیر ارشاد و رئیس سازمان سینمایی كشور، از پوشش جشنواره فیلم فجر در صدا و سیما قدردانی كرد. این در حالیست که ایوبی گهگاه از جمله در خصوص برنامه ۲۰:۳۰ چندی پیش با نگارش مطلب تندی از نحوه اطلاع رسانی در رسانه ملی انتقاد کرد.

به گزارش سینماپرس، حجت الله ایوبی که در دومین روز از سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به كاخ مردمی جشنواره فیلم فجر رفت و از روند اجرای برنامه های جشنواره بازدید كرد، با حضور در استودیوی برنامه نقد چهار كه به طور زنده از برج میلاد پخش می شد ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری جشنواره فیلم فجر، از تلاش رسانه ملی برای انعكاس این رویداد هنری قدردانی كرد.

علاوه بر برنامه "نقد چهار" كه هر شب به طور زنده از برج میلاد پخش می شود، برنامه هفت در شبكه سه نیز جشنواره فیلم فجر را به طور زنده پوشش می دهد. در این برنامه‎ها با حضور هنرمندان و مسئولان سینمایی كشور، اتفاقات روز در این رویداد هنری و همچنین فیلم های اكران شده در جشنواره بررسی می شوند.

شبكه نمایش نیز در برنامه ای تولیدی با نام "سینمایش" اتفاقات جشنواره فیلم فجر را بررسی می كند.
 
رادیو نیز در برنامه هایی نظیر سكانس ۳۴، آب و تاب، هاشور، سینما سیمرغ، و سینما معیار به بررسی این جشنواره از ابعاد مختلف می پردازد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.