یکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۴

با موضوع مهاجرت صورت می گیرد

فیلمسازی دستیاران «پیمان ابدی» در ایران و اروپا/ «کوله» در آلمان بکار خود پایان می‌دهد

رضا خادم

سینماپرس: رضا خادم طراح اکشن و بدلکار سینمای ایران و یکی از دستیاران زنده یاد پیمان ابدی از ساخت فیلمی سینمایی با عنوان «کوله» در ایران و برخی کشورهای اروپایی خبر داد و گفت فیلمبرداری این فیلم در آلمان تا یک هفته دیگر به پایان می رسد.

طراح اکشن فیلم سینمایی «نارگل» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس اظهار داشت: فیلم «کوله» با موضوع مهاجرت به کشورهای غربی در دست تولید است که بخش هایی از آن در ایران جلوی دوربین رفته و این روزها تیم تولید در کشور آلمان مشغول فیلمبرداری بخش های دیگری از این فیلم هستند.

وی افزود: کارگردانی این فیلم سینمایی بر عهده بنده و علیرضا قره خانی است که سرپرستی تولید بخش های ایران بر عهده من بوده و ایشان نیز در کشورهای هلند، آلمان و اتریش کار کارگردانی این فیلم را انجام می دهند.

وی ادامه داد: «کوله» روایتگر زندگی یک خانواده است که با هدف بهبودی زندگی شان قصد مهاجرت دارند اما در طول سفرشان درگیر موانع بسیاری شده و قاچاقچی های انسان آن ها تعقیب می کنند و این خانواده محبور به فرار در جنگل های می شوند و تا مدت ها بالاجبار از آب های مانده بر پای درختان جنگل و چمن های آنجا تغذیه می کنند تا بتوانند زنده بمانند، اما در این میان کودکی ۳ ساله جان می سپارد و مادر این کودک تا سه روز فرزند مرده اش را با خود از این سو به آن سوی جنگل می کشاند و در نهایت با اصرار مابقی اعضای گروه او را به خاک می سپارند.

خادم سپس با تأکید بر اینکه تب مهاجرت این روزها در میان برخی از افراد به شدت بالا گرفته است اظهار داشت: «کوله» به نوعی در مذمت مهاجرت های بی رویه است و داستان آن نیز بر اساس یک واقعیت نوشته شده و این فیلم در صدد هشدار به تمامی افرادی است که در تب و تاب مهاجرت به خارج از کشور هستند.

وی افزود: گروه تولید این روزها در کشور آلمان آخرین مراحل تولید این اثر را طی می کنند و در هفته جاری سفری کوتاه به کشورهای اتریش و هلند خواهند داشت تا برخی از سکانس های باقی مانده را فیلمبرداری کرده و پس از آن وارد انجام مراحل فنی شوند.

طراح اکشن سریال تلویزیونی «مرگ» سپس با بیان اینکه تمامی مراحل فنی این فیلم در کشور آلمان انجام خواهد شد اظهار داشت: علیرضا قره خانی مدت ها است در این کشور شرکت بدلکاری و فیلمسازی با عنوان «مدیا کوئینگ» را تأسیس کرده و این دومین فیلمی است که با حضور عوامل ایرانی در یک کشور خارجی در این شرکت سینمایی تولید می شود. ما امیدواریم که بتوانیم با نهادهای مختلف سینمایی در کشور همکاری های خوبی داشته باشیم و بتوانیم تولیدات سینمای ایران را در ابعاد بین المللی افزایش دهیم.

گفتنی است عوامل تولید این فیلم عبارتند از: تهیه کننده: مریم پیربند، کارگردانان» علیرضا قره خانی و رضا خادم، مدیر فیمبرداری: حمید دمان، سرمایه گذار: مجتبی باب الفتح، مدیر تولید: اکرم میرزایی،   فیلمنامه: سمانه جوادپور، گریم: آیلین قره خانی و...

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.