سه‌شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد؛

فاطمه گودرزی: «دور دست ها» سریالی مخاطب پسند است/ این روزها پیشنهاد خوبی برای بازی در سینما ندارم!

دور دست‌ها

سینماپرس: فاطمه گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون در رابطه با جدیدترین فعالیت خود گفت: این روزها همچنان مشغول بازی در سریال «دور دست ها» به کارگردانی جواد ارشاد هستم که اثری مخاطب پسند است.

بازیگر فیلم سینمایی «همسر دلخواه من» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: تا ۱۰ روز آینده تصویربرداری بخش های تهران این سریال به اتمام می رسد و پس از آن برای ادامه مراحل ضبط به یکی از شهرستان های شمال کشور سفر خواهیم کرد، البته بخش هایی از داستان این سریال هم در شهرهای جنوبی کشور می گذرد؛ بنابر آنچه که به ما اعلام شده است پخش این سریال از اوایل دی ماه از شبکه اول سیما آغاز خواهد شد و امیدوارم که با در نظر گرفتن جدول برنامه پخش مناسب، بتواند مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب کند.

گودرزی سپس در رابطه با نقش خود در این سریال گفت: در «دور دست ها» من نقش ربابه که یک مادر است را بازی می کنم که برخلاف بسیاری از فیلم ها و سریال ها این نقش جای کار زیادی برای بازیگر دارد و من می توانم به دور از کلیشه های رایج این نقش را بازی کرده و از آن لذت ببرم.

وی ادامه داد: فیلمنامه «دور دست ها» یکی از بهترین هاست که طی سال های اخیر به دستم رسیده و موضوع اجتماعی آن به بهترین شکل ممکن روایت شده است؛ جدا از این گروه همراه و صمیمی این سریال باعث شده تا هیچ خستگی برای بازی در این اثر احساس نکنم و خوشحالم که با هنرمندانی مثل دانیال حکیمی، رحمان باقریان، معصومه آقاجانی و... در این سریال همبازی هستم.

بازیگر سریال تلویزیونی «دردسر والدین» در بخش دیگری از این گفتگو با تأکید بر اینکه پیشنهاد خوبی برای بازی در سینما ندارم اظهار داشت: برای من حضور در قالب‌های مختلف چندان تفاوتی ندارد و مایلم که در یک شرایط خوب با یک تیم منسجم کار کنم که در نهایت ماحصل کار بتواند رضایت مخاطبان را فراهم سازد؛ کم کاری من در سینما تنها به دلیل این است که فیلمنامه خوبی به دستم نرسیده و قطعاً در صورت داشتن پیشنهاد خوب در سینما نیز فعالیت خواهم کرد.

این بازیگر افزود: مدت ها قبل بازی در یک فیلم سینمایی به کارگردانی مسعود نوابی و تهیه کنندگی یدالله شهیدی را به پایان رسانده ام که احتمالاً در صورت پذیرش هیأت انتخاب در جشنواره فیلم فجر رونمایی خواهد شد.

بازیگر فیلم سینمایی «می خواهم زنده بمانم» سپس در رابطه با نحوه برگزاری دومین دوره جشنواره فیلم «مادر» گفت: من تاکنون در سمت دبیر در هیچ رویداد فرهنگی حضور نداشتم و تجربه حضورم در این سمت در اولین دوره جشنواره مستقل فیلم «مادر» در عین سختی ها برایم لذت بخش بود؛ بنده مایلم همواره در تمامی رویدادهای فرهنگی و هنری کار مثبت انجام دهم و اگر نظر سیاست گذاران این جشنواره مبنی بر حضور مجدد بنده به عنوان دبیر در این جشنواره باشد برنامه های ویژه ای را برای آن در نظر خواهم گرفت.

گفتنی است؛ عوامل اصلی سریال «دور دست ها» عبارتند از: نویسنده : سمانه نامدار، کارگردان : جواد ارشاد، تهیه کننده فریبا بانک توکلی، بازیگردان : امیر دژاکام، مدیر تصویر برداری : فریدون شیردل، مدیر تولید : مجید نصیری، مدیر برنامه ریزی : روح اله ظریف، منشی صحنه : عسل خانی، طراح صحنه : حسن علیزاده فرد، طراح لباس : مهدیه شریف،   طراح گریم : فرانک گلنوش، مدیرصدابرداری : داود قلی پور، تدوین صدا و تصویر : علیرضا کمال پور، آهنگساز : دکتر پیروز ارجمند، مدیر صحنه : حسین کیانی، دستیار صحنه : ریحانه نعمت الهی، عکاس و کارگردان پشت صحنه : وحید پیماندار، مدیر روابط عمومی : امین داداشی، تدارکات : حجت الله روستایی.

دانیال حکیمی، فاطمه گودرزی، هومن برق نورد، کوروش سلیمانی، سیامک اطلسی، مهوش وقاری، معصومه کریمی، شمسی فضل الهی و... نیز جزو بازیگران این سریال تلویزیونی هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.