یکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸

در گفتگو با سینماپرس اعلام شد؛

فیلمبردار پیشکسوت با «کفش هایم کو؟» در راه جشنواره فیلم فجر/ زرین دست: فردا کارم تمام می‌شود!

علیرضا زرین دست در بزرگداشت « مسعود کیمیایی» در سینما تک موزه هنرهای معاصر

سینماپرس: علیرضا زرین دست فیلمبردار پیشکسوت سینما در رابطه با جدیدترین فعالیت های خود گفت: این روزها مشغول فیلمبرداری فیلم سینمایی «کفش هایم کو؟» به کارگردانی کیومرث پوراحمد هستم که برای حضور در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر آماده می شود.

مدیر فیلمبرداری فیلم سینمایی «مزار شریف» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس گفت: فیلمبرداری این اثر سینمایی فردا دوشنبه ۲۳ آذرماه به پایان می رسد و از آنجا که تدوین همزمان این فیلم توسط میثم مولایی آغاز شده است فکر نمی کنم که مشکلی برای حضور در جشنواره فیلم فجر وجود داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه «کفش هایم کو؟» اثری قابل توجه در سینمای ایران خواهد بود اظهار داشت: کیومرث پوراحمد از فیلمسازانی است ک برخی آثار او در سینمای ایران ماندگار شده اند و از آنجا که نوع نگاه و بینش ایشان برای تولید این اثر اجتماعی و خانوادگی نیز بسیار عمیق است، حس می کنم جهانشمول بودن آن می تواند نظر مثبت بسیاری از مخاطبان را به سوی خود جلب کند.

زرین دست ادامه داد: داستان این فیلم در مورد شخصی است که دچار بیماری «آلزایمر» شده و در نهایت به دوران کودکی اش بازگشته و در فواصل زمانی نیز مانند یک انسان عاقل می شود و این مهم باعث پیش آمدن اتفاقاتی برای او و خانواده اش می گردد که کلیت فیلم را به پیش می راند.

مدیر فیلمبرداری فیلم سینمایی «تسویه حساب» خاطرنشان کرد: من از حضورم در این فیلم راضی هستم و امیدوارم که این اثر بتواند در جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کرده و با رضایت تمامی اهالی سینما و مخاطبان روبرو شود.

این فیلمبردار در بخش دیگری از این گفتگو خاطر نشان ساخت: متأسفانه شرایط سینمای ما مدت ها است که عوض شده و بسیاری از موارد دست در دست هم داده اند تا اهالی با سابقه سینما کمتر مایل به حضور در این عرصه باشند؛ متأسفانه اغلب فیلم های سینمایی که این روزها تولید می شود نگاهی بسیار خام دستانه دارند و این برای افرادی مانند من که یکی از ملاک های اصلی شان برای حضور در یک اثر سینمایی فیلمنامه و کارگردان است دشواری های زیادی را به همراه می آورد و باعث می شود که ما نتوانیم پیشنهاد حضور در پروژه های متعدد را بپذیریم.

گفتنی است؛ عوامل اصلی تولید فیلم سینمایی «کفش هایم کو؟» عبارتند از: کارگردان: کیومرث پوراحمد؛ نویسنده: کیومرث پوراحمد و فرید مصطفوی؛ مدیر فیلمبرداری: علیرضا زرین‌دست، طراح صحنه و لباس: مجید میرفخرایی، طراح چهره: مهرداد میرکیانی، موسیقی: فردین خلعتبری، صدابردار: آرش برومند، دستیار اول و برنامه‌ریز: ایمان توکلی، عکاس: مهدی حیدری، دستیار اول فیلمبردار: مهرداد لشکری‌نژاد، مدیر تدارکات: حسین روزبهانی، مدیر صحنه: امیرعباس دهقانی، منشی صحنه: محسن بهاری، جامه‌دار: سحر سطوت، مشاور پزشکی: دکتر مریم نوروزیان و تهیه‌کننده و مدیر تولید:سیدعلی قائم‌مقامی. رضا کیانیان، رؤیا نونهالی، مجید مظفری، مینا وحید و بهاره کیان‌افشار نیز از جمله بازیگران این اثر سینمایی هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.