دوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳

عبدالله اسکندری تهیه‌کننده فیلم پیمان قاسم‌خانی می‌شود؟

عبدالله اسکندری

ایلنا: «پلیس بازی» آخر آذر ماه کلید می‌خورد و احتمال نرسیدن فیلم به جشنواره فیلم فجر وجود دارد.

عبدالله اسکندی، طراح گریم و تهیه‌کننده «پلیس‌بازی»، درباره همکاری با این پروژه گفت: هنوز خودم کامل در جریان نیستم. دوستان از من برای همکاری در تهیه‌کنندگی این فیلم خواهش کردند و من هم قبول کردم. قرار بر سرمایه‌گذاری مالی نیست و تنها از نظر معنوی کمک می‌کنم.

وی به احتمال تغییر نام این فیلم اشاره کرد و ادامه داد: باتوجه به سابقه پیمان قاسم‌خانی در نگارش فیلم‌نامه‌های طنز این فیلم هم فضایی کمیک و طنز موقعیت دارد و براساس برداشتی که من از فیلم‌نامه داشته‌ام؛ گریم‌ها را در فضایی فانتزی و نرمال طراحی کرده‌ام.

اسکندری با بیان این مطلب که در حال پیش تولید هستیم؛ افزود: فیلم اواخر آذر ماه کلید خواهد خورد. به دلیل دیر شروع شدن فیلم‌برداری احتمال نرسیدن فیلم به جشنواره فیلم فجر وجود دارد.

این طراح گریم باسابقه سینما؛ دلیل ماندگاری فیلم‌ها در دهه شصت را سلیقه و حوصله فیلم‌سازان آن نسل عنوان کرد و گفت: از فیلمی که یکماهه و در کم‌ترین زمان ممکن تولید می‌شود و فیلم‌سازان فرصت و حوصله کافی برای ساخت نمی‌گذارند؛ نباید انتظار ماندگار شدن را داشت.

داستان اولین فیلم سینمایی پیمان قاسم‌خانی؛ ماجرای تعلیم دو نفر است که در حال تعلیم بازیگری در نقشی اکشن هستند. در اولین فیلم سینمایی پیمان قاسم خانی؛ حمید فرخ‌نژاد، پژمان جمشیدی، سام درخشانی، ویشکا آسایش، بیژن امکانیان، رضا رویگری، مانی حقیقی، نسیم ادبی و امیرمهدی ژوله بازی خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.