دوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷

در مصاحبه با خبرنگار ما؛

امیرمحمد زند: زمان اکران «حیرانی» هنوز مشخص نیست/ می‌خواهم در تئاتر حضور جدی‌تری داشته باشم

امیرمحمد زند

سینماپرس: «امیرمحمد زند» بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر کشور گفت: مدت هاست فیلم سینمایی «حیرانی» به کارگردانی علی عظیم زاده و تهیه کنندگی سحر ریحانی را با مضون الطاف امام رضا (ع) آماده اکران دارم اما هنوز زمان نمایش آن مشخص نشده است.

بازیگر فیلم سینمایی «اتوبوس شب» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: من در این فیلم سینمایی نقش مردی را بازی می کنم که فرزندی معیوب دارد و دزد خلافکاری فرزندش را ربوده و این مرد همراه با همسرش که نیوشا ضیغمی نقش او را بازی می کند در پی یافتن فرزندشان می افتند؛ این زوج درگیر ماجراهای دیگری می شوند و نهایتاً مسیر این زن و شوهر و خود فیلم به حرم امام رضا (ع) ختم می شود.

وی ادامه داد: متأسفانه گویا دست اندرکاران فیلم از جمله خانم ریحانی که تهیه کنندگی این اثر را بر عهده داشتند تمایلی به حضور «حیرانی» در جشنواره فیلم فجر ندارند و منتظر شرایطی هستند تا این فیلم به اکران برسد.

زند سپس در رابطه با سایر فعالیت هایش اظهار داشت: آخرین اثر تلویزیونی من نیز سریال «گناه چهارم» است که داستان کاملاً به شکل غیر مستقیم موضوعی قرآنی را مورد توجه قرار می‌دهد و این مسأله امتیاز بزرگی برای آن محسوب می شود.

بازیگر فیلم سینمایی «رخ دیوانه» در بخش دیگری از این گفتگو با تأکید بر اینکه می خواهم در تئاتر حضوری جدی تر داشته باشم اظهار داشت: من همواره به تئاتر وفادار بوده و هستم و از آنجا که تحصیلات من نیز در حوزه نمایش بوده است همواره به این هنر با احترام و دیدگاهی خاص نگاه می کنم.

وی در خاتمه افزود: هنر تئاتر برای هر بازیگر مانند یک کارخانه آدم سازی است و حضور در این عرصه با سایر مدیوم ها متفاوت است؛ من معتقدم که حضور در عرصه تئاتر می تواند بازیگر را بسازد؛ طی ماه های اخیر پیشنهادهای بسیاری درباره حضور در آثار مختلف داشته ام که مشغول مطالعه متن آن ها هستم و ترجیح می دهم در اثری حضور پیدا کنم که از هر لحاظ دارای کیفیت باشد.

گفتنی است؛ امیر محمدزند در دانشگاه La sapienza رم ایتالیا در رشته کارگردانی تحصیل کرده است؛ و «یک آن اشتباه» اولین ساخته بلند او محسوب می‌شود. دریافت دیپلم افتخار از هیئت داوران فیلم مقاومت بازیگر نقش مکمل برای قیلم «اتوبوس شب» یکی از جوایز این بازیگر است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.