چهارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶

هشدار رهبر معظم انقلاب نسبت به نفوذ «جریانی» در کشور

امام خامنه ای-مقام معظم رهبری

ایسنا: دیدارحضرت آیت الله خامنه‌ای در جمع هزاران نفر از فرماندهان بسیج سراسر کشور در حسینیه‌ی امام خمینی برگزار شد.

حضرت آیت الله خامنه‌ای در دیدار فرماندهان بسیج فرمودند: نفوذ خیلی مسأله‌ مهمی است؛ می‌گویند از نفوذ استفاده جناحی کردند، خوب نکنند؛ اسم را بدون محتوای لازم مطرح نکنند و جناح‌ها همدیگر را متهم نکنند. اما اینکه بگویند افرادی می‌خواهند از "نفوذ" استفاده‌ جناحی بکنند از اهمیت بحث "نفوذ" دشمن کم نمی‌کند. از اصل واقعیت نفوذ غفلت نشود. دشمن دارد طراحی می‌کند.

ایشان با تاکید بر این‌که « "نفوذ جریانی"، از نفوذ فردی خطرناک‌تر است» خاطرنشان کردند: نفوذ جریانی یعنی شبکه‌سازی در داخل ملت به‌وسیله‌ پول و جاذبه‌های جنسی با هدف تغییر باورها، آرمان‌ها، نگاه‌ها و سبک زندگی. آماج نفوذ جریانی، نخبگان، افراد موثر، تصمیم‌سازان و تصمیم‌گیران هستند. نفوذ خطر بزرگی است.

رهبر انقلاب در بخش دیگری از سخنانشان بسیج را یک گنج بی‌انتها دانستند؛ چون ملت بی‌انتهاست و ادامه دادند: عطر بسیج را باید استشمام کرد. کسانی که بسیج را به تندروی و افراط متهم می‌کنند، پروژه‌ نفوذ دشمن را تکمیل می‌کنند. بسیج جزء خاکریزهای مستحکم است که نباید آن را سست کرد؛ من توصیه و نصیحت می‌کنم.

ایشان هم‌چنین به آغاز انتفاضه‌ مردم فلسطین در کرانه‌ باختری اشاره کردند و گفت: مردم دارند می‌جنگند. فلسطین قریب به ۶۰ سال از اشغالش می‌گذرد و این مردم چند نسل عوض شده‌اند، اما آرمان فلسطین باقیست. دشمن می‌خواهد این آرمان را از بین ببرد. ما از حرکت مردم فلسطین هر طور که بتوانیم دفاع می‌کنیم

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.