چهارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲

علی لدنی خبر داد؛

«معمای شاه» به فرانسه می‌رود/ تغییر خواننده تیتراژ

معمای شاه

سینماپرس: تهیه کننده سریال «معمای شاه» که هر جمعه از شبکه یک سیما پخش می شود، بیان کرد که تیم سازنده این مجموعه به منظور ضبط سکانس های مربوط به حضور و زندگی فرح دیبا در فرانسه به این کشور می روند.

به گزارش سینماپرس، علی لدنی تهیه کننده سریال «معمای شاه» درباره روند تولید این مجموعه بیان کرد: هم اکنون تصویربرداری این سریال در شهرک سینمایی غزالی با حضور بازیگران در حال انجام است و سکانس های زندگی روزمره مردم در کوچه و خیابان ضبط می شود.

وی افزود: زندگی خاندان پهلوی و اتفاقاتی که درون این خانواده رخ می دهد تا تغییر پادشاهی آن زمان از رضاخان به محمدرضا و همچنین نمایش رخدادهای خانواده وزیری، خط اصلی داستان «معمای شاه» را تشکیل می دهد اما آنچه که در شرایط جامعه و نقش مردم در آن زمان و ارتباطات اجتماعی و سیاسی آنها در قبال حکومت پهلوی رخ می دهد، جزو سکانس هایی است که در شهرک غزالی در حال تصویربرداری آن هستیم و محمدرضا شریفی نیا، نرگس محمدی و بهرنگ علوی از جمله بازیگرانی هستند که در حال حاضر مقابل دوربین حاضر شده اند.

این تهیه کننده درباره زمان اتمام تصویربرداری سریال «معمای شاه» گفت: پیش بینی ما این است که تا یک سال دیگر تصویربرداری این مجموعه به پایان می رسد. اکنون ۲۵ قسمت از سریال «معمای شاه» به طور کامل آماده است و تعدادی از قسمت های دیگر هم تقریبا آماده شده و با جاگذاری سکانس های میانی برای پخش کامل خواهد شد.

او از اعزام گروه سازنده «معمای شاه» به کشور فرانسه خبر داد و تصریح کرد: به منظور ضبط سکانس های مربوط به حضور و زندگی فرح دیبا در کشور فرانسه، در آینده گروه تولیدی به همراه بازیگران به این کشور سفر خواهند کرد.

تهیه کننده «معمای شاه» همچنین گفت: برای تصویربرداری برخی دیگر از سکانس ها نیز به زودی به شهرهای قم و قزوین خواهیم رفت. 

وی در پایان درباره تغییر خواننده تیتراژ ابتدایی در قسمت های آینده اعلام کرد: هم اکنون تیتراژ ابتدایی و پایانی این مجموعه با صدای سالار عقیلی پخش می شود و در قسمت های آینده، تیتراژ ابتدایی این سریال با صدای امیریل ارجمند روی آنتن خواهد رفت.

مجموعه تلویزیونی «معمای شاه» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا ورزی و تهیه‌کنندگی علی لدنی ۸۰ بازیگر اصلی و ۵۲۰ بازیگر فرعی دارد و بیش از ۵۶۰ نفر از عوامل پشت دوربین از اردیبهشت سال ۱۳۹۱ تاکنون در ساخت این اثر همکاری دارند. این سریال به ‌مرور وقایع تاریخی، اجتماعی و سیاسی ایران در فاصله سال‌های ۱۳۱۷ تا ۱۳۵۷ همزمان با دوران پهلوی دوم می‌پردازد و جمعه ها ساعت ۲۲ از شبکه یک روی آنتن می رود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.