سه‌شنبه ۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷

اتحادیه تهیه کنندگان آمریکا پنج مستند برتر خود در سال ۲۰۱۵ را معرفی کرد

مستند برتر 2015

سینماپرس: اتحادیه تهیه کنندگان آمریکا اسامی پنج فیلم برتر مستند سال ۲۰۱۵ را اعلام کرد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی برترین مستند سال در برنامه سالانه اتحادیه تهیه کنندگان آمریکا که امسال بیست و هفتمین دوره خود را در تاریخ ۲۳ ژانویه ۲۰۱۶ برگزار می کند، معرفی می شود.

پنج فیلم برتر مستند که به فهرست نهایی راه یافته‌اند عبارتند از:

«ایمی»: این مستند که جولای ۲۰۱۵ اکران شد ساخته آصف کاپادیا در ۲ ساعت و ۸ دقیقه، درباره زندگی ایمی واینهاوس خواننده جوان بریتانیایی است که بر اثر اعتیاد به الکل درگذشت.

«نگاه سکوت»: این مستند که سپتامبر ۲۰۱۴ اکران شده ساخته جاشوآ اوپنهایمر در یک ساعت و ۴۳ دقیقه درباره چشم پزشکی است که با مردانی مواجه می شود که برادری را که نمی دانستند داشته اند، کشته‌اند.

«مِرو»: این مستند که آگوست ۲۰۱۵ اکران شد ساخته جیمی چین و الیزابت چای واسارهلی درباره بالا رفتن از یک دیواره بلند در کوه مرو در شمال هند است.

«زمین شکار»: این مستند که فوریه ۲۰۱۵ اکران شد ساخته کربای دیک و در مدت یک ساعت و ۴۳ دقیقه درباره بسیاری از دانشجویان کالج‌های آمریکاست که در کمپ‌های دانشجویی به آنها تجاوز شده و حالا در تلاش برای اجرای عدالت هستند.

«بعضی چیزها بهتر است اتفاق بیفتد»: این مستند ساخته هانا پولاک در ۱۱۰ دقیقه است که زندگی دختری ۱۴ ساله به نام یولا را در مرکز زباله روسیه نشان می دهد.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.