شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۶

فرصتی برای تعاملی رو در رو با مخاطبان

آغاز بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات در مصلی تهران/ «سینماپرس»؛ میزبان آحاد مردم و اهالی سینما

بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات

سینماپرس: بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات امروز شنبه شانزدهم آبان ماه از ساعت ۹ صبح در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) تهران کار خود را آغاز می کند. این نمایشگاه فردا به جهت حضور رئیس جمهوری از ساعت ۱۱ صبح پذیرای مردم است.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات که با شعار «نقد منصفانه، پاسخ مسئولانه» و با حضور موسسات مطبوعاتی، نشریات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی از جمله شبکه خبری «سینماپرس» (واقع در شبستان یکم، راهروی اصلی، روبروی محراب مصلی، غرفه ۲۸۱) برگزار می شود، بیش از ۶۰۰ رسانه حضور دارند.

همچنین برخی از رسانه های مطرح مانند خبرگزاری فارس، روزنامه های کیهان، ۹ دی، وطن امروز، جوان و نیز برخی سایت‌ها همچون رجا نیوز، مشرق، دانا و... نیز  در اعتراض به سیاستهای ناعادلانه معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد نمایشگاه امسال را تحریم کردند.

حدود ۵۶۷ غرفه برای این ۶۰۰ رسانه حاضر در نمایشگاه مطبوعات امسال تعبیه شده است که این غرفه‌ها به ۱۳۰ رسانه جدید، ۳۴۰ رسانه بخش خصوصی، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی، نشریات استانی منطقه‌ای و محلی، خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها، برخی از رسانه‌ها خارجی، نشریات دانشجویی و... به همراه برخی تقسیم بندی‌های گروهی اختصاص دارد.

به گزارش سینماپرس در نمایشگاه مطبوعات امسال ۱۱ کارگاه تخصصی و آموزش روزنامه‌نگاری از طرف دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار ‌می‌شود. این کارگاه‌های آموزشی از ۱۷ تا ۲۱ آبان ماه هر روز در دو نوبت صبح و عصر با موضوعاتی چون تولید محتوای دیجیتال، قواعد بصری در گرافیک مطبوعاتی، گرافیک اطلاع‌رسان، کاربرد نرم افزارهای پیام‌رسان تلفن همراه در خبرنگاری، چیستی ژورنالیسم تخصصی، اصول طراحی پورتال و وب سایت‌های اطلاع‌رسان برگزار می‌شوند.

بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات از ۱۶ تا ۲۲ آبان ماه در مصلی تهران از ساعت ۹ تا ۲۰ برپاست. ضمن اینکه برای مراجعین در مصلی پارکینگ خودرو نیز در نظر گرفته شده است.

«سینماپرس» که سال گذشته با حضور جمع کثیری از هنرمندان و سینماگران مطرح کشور از جمله غرفه های پر تردد را دارا بود، امسال نیز با متراژ ۲۴ متر مربع و طراحی چشم نواز و در عین حال سینمایی، از همه آحاد مردم به وبژه علاقمندان به حوزه سینما برای بازدید از نمایشگاه مطبوعات و حضور در غرفه این شبکه خبری دعوت بعمل می آورد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.