سه‌شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷

نمایش فیلم «خاکستر و برف» در «دارالشهداء» تهران

فیلم خاکستر و برف

سینماپرس: نمایش فیلم سینمایی «خاکستر و برف» به کارگردانی روح الله سهرابی ۲۵ مهرماه در دارالشهداء تهران به نمایش در می آید.

به گزارش سینماپرس، نمایش فیلم سینمایی «خاکستر و برف»  که قرار بود دوشنبه ­ی همین هفته برای مادران شهدا به اکران درآید به روز شنبه ۲۵ مهرماه موکول شد.

فیلم سینمایی «خاکسترو برف» به کارگردانی روح­ اله سهرابی که از ۲۸ شهریور ماه در سینماهای گروه «هنر و تجربه» به نمایش عمومی درآمده است، روز شنبه ۲۵ مهرماه ساعت ۱۵ در سینما بهاران منطقه­ ۱۷ تهران که به دارالشهدای مناطق تهران معروف است، با حضور عوامل فیلم و برخی مسئولان برای خانواده شهدا به ویژه مادران شهدا به نمایش درخواهد آمد. پیش از این قرار بود برنامه­ مذکور دوشنبه ۲۰ مهرماه در مجتمع فرهنگی هنری اسوه برگزار شود که به دلیل تقارن با مراسم تشییع پیکر پاک «شهید همدانی» و حضور برخی عوامل فیلم در مراسم تشییع در همدان، زمان برنامه تغییر کرد.

بنا براین گزارش، «خاکستر و برف» داستان احسان است که پس از ۲۵ سال به ایران بازمی­گردد تا با بهترین دوست خود که زندگی­اش را مدیون اوست برای آخرین بار تجدید دیدار کند. همین مسئله اتفاقات ناخواسته دیگری را برای او رقم می­زند.

این فیلم که از آغاز اکران تحسین برخی صاحب‌نظران و مخاطبان سینما دوست را برانگیخته است در سال ۱۳۹۱ تولید شد اما اکران آن به دلایل نامعلومی تا همین یک ماه پیش به تأخیر افتاد.

در این فیلم که تهیه ­کنندگی آن را «فرهاد گلی» بر عهده دارد، کامبیر دیرباز، میترا حجار، قربان نجفی و... به ایفای نقش پرداخته ­اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.