سه‌شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸

سریال «شهید تهرانی مقدم» سینمایی می‌شود

شهید حسن تهرانی مقدم*

فارس: فنائیان گفت:قرار بود سرپرست نویسندگان سریال «کابوس نتانیاهو» با موضوع شهید تهرانی مقدم باشم و حتی یک فاز از آن را به نگارش درآوردم، اما هنوز پاسخی مبنی بر ساخت این اثر از سمت تلویزیون نشنیده ایم.

«تاجبخش فنائیان» درباره آخرین وضعیت سریال «شهید تهرانی مقدم» گفت: قرار بود که سرپرست نویسندگان این سریال باشم و حتی یک فاز از آن را به نگارش درآوردم،اما هنوز پاسخی مبنی بر ساخت این اثر از سمت تلویزیون نشنیدیم.

وی ادامه داد: هنوز این پروژه الف ویژه تلویزیون مسکوت مانده است آن هم در شرایطی که ما برای نگارش حدود یکسال و نیم تحقیق کردیم. ظاهرا مشکل دو تا است یا اینکه بودجه کافی برای ساخت این سریال‌ها نیست و یا اینکه بهتر است منِ نوعی کار نکنم.

این کارگردان ادامه افزود: یادم هست تعدادی سریال الف ویژه مصوب شده بود و قرار بود تولید شود، اما هنوز به مرحله خاصی نرسیده است، هرچند می‌توانست پیگیری شود.

فنائیان درباره ساخت اثری سینمایی نیز گفت: این احتمال می‌رود که یا سریال «شهید تهرانی مقدم» و یا «غول» را در سینما کارگردانی کنم اما احتمال سینمایی شدن «شهید تهرانی مقدم» بیشتر است.

به گزارش فارس، در حالی جریان ساخت سریال «کابوس نتانیاهو» متوقف شده که در تیرماه سال گذشته مراسمی برای رونمایی از این اثر به کارگردانی «پرویز شیخ طادی» برگزار شد.

در این مراسم مدیران وقت حمید رضا مقدم فر معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، محمدرضا معصوم زادگان رییس مرکز سیمافیلم و مدیران این مرکز، مجید زین العابدین مدیر شبکه سه سیما، خانواده شهید تهرانی مقدم و سید محمود رضوی تهیه کننده سریال حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.