دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷

فیلم‌های ایرانی راه یافته به بخش بین الملل جشنواره فيلم كوتاه «تهران» معرفی شدند

فیلم کوتاه تهران

سینماپرس: بخش بين‌الملل سی و دومين جشنواره بين‌المللی فيلم كوتاه تهران در کنار آثار خارجی پذیرفته شده در بخش بین‌الملل خود، پذیرای ۷ فیلم ایرانی نیز هست که در این بخش با سایر آثار به رقابت می‌پردازند.

به گزارش سینماپرس، ۷ فيلم ايرانی در بخش های مسابقه بین الملل، مسابقه کشورهای آسیایی و مسابقه کشورهای اسلامی در کنار فیلم های خارجی پذیرفته شده و در بخش بين‌الملل سی و دومين جشنواره بين‌المللی فيلم كوتاه تهران با یکدیگر رقابت می کنند.

فیلم‌های «ناتمام به‌شدت هر چه تمام‌تر» به كارگردانی آزاد محمدی و «سگ‌جون» از اميد اديب‌پرور، همچنين فيلم تجربی «تنازع» ساخته مسعود حاتمی در بخش مسابقه بين‌الملل و یک فيلم داستانی «آغی» به كارگردانی يوسف كارگر در بخش مسابقه كشورهای آسيايی به نمايش گذاشته می شوند.

همچنين در بخش مسابقه كشورهای اسلامی، فيلم داستانی «صراحی» از سعيد نجاتی و در بخش مسابقه فيلم‌های ضد خشونت و افراطی گری، فيلم تجربی «نفس» از مونا مرادی و فيلم داستانی «ولد» از اميرعباس ربيعی حضور دارند.

از مجموع ۳ هزار و ۶۰۰ فيلم از ۱۰۸ كشور جهان، ۱۰۳ فيلم به بخش بين‌الملل جشنواره راه پيدا كرده‌اند كه از اين تعداد ۷ فيلم كوتاه ايرانی در بخش بین الملل با یکدیگر رقابت می کنند.

سی و دومين جشنواره بين‌المللی فيلم كوتاه تهران از تاريخ ۲۰ تا ۲۶ آبان ماه در تهران برگزار خواهد شد.

نظرات

  • پ.دوستي زاد ۱۳۹۴/۰۷/۲۱ - ۱۰:۲۵
    2 0
    سهم ايران در بخش بين الملل فقط همين است ١٠٣ خارجي٧ايراني ان هم دوتا در بخش اصلي؟اينقدر اثار داخلي ضعيفه؟مسول بين الملل انجمن تا كي ميخواد ايران را و بچه هاي ايران را از بخش بين الملل كنار بزاره؟ايا داوران خارجي نبايد مقايسه بين فيلمهاي خارجي و داخلي داشته باشند؟ اين عرف بين الملل است كه در بخش هاي داستاني مستند تجربي و پويانمايي بهترين اثار ميزبان شركت كند الان داورا ميگن يعني ايران فيلم قابل عرضه نداشت اقاي دبير بازهم ابروي ايران را بردي ان از مبالغ جوايز بين الملل در مقايسه با ايران اين هم اثار راه يافته به بين الملل چشم دكتر ايوبي روشن اين هم خود زني فرهنگي در انجمن راستي هييت انتخاب بين الملل كي است چرا معرفي نكردين؟ قعطا خود مسول بين المل و كارمندش بودن درسته؟فردا هم كه داورا معرفي شدن همون هايي هستن كه اقاي د به عنوان داور امسال مهمان انان بوده،، ايا كسي هست جواب دهد؟
  • ساناز ۱۳۹۴/۰۷/۲۱ - ۱۲:۴۵
    2 0
    تصور كنيد فيلمهاي ايراني كوتاه كه از جشنواره هاي بين المللي جايزه گرفتن تو جشنواره فيلم تهران راه پيدا نكردن؟؟؟ اعتراض كرديم ميگن معيار ها متفاوت است!!!شما اعتراض بنويس رسيدگي ميشه ما منتظر رسيدگي هستيم

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.