پنجشنبه ۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲

جدیدترین خبرها از یک فیلم سینمایی؛

بهنوش بختیاری و امید روحانی به «۵۰ کیلو آلبالو» پیوستند/ «مانی حقیقی» با یک کمدی رمانتیک در راه فجر!

بهنوش بختیاری در فیلم سینمایی «عملیات مهد کودک» به کارگردانی فرزاد اژدری

سینماپرس: جدیدترین اثر سینمایی مانی حقیقی با عنوان «۵۰ کیلو آلبالو» که قرار است در ژانر کمدی و با بستری رمانتیک ساخته شود این روزها در سکوت خبری مشغول انجام پیش تولید است و به تازگی بهنوش بختیاری و امید روحانی به جمع ستارگان بی شمار این اثر سینمایی پیوسته اند.

به گزارش خبرنگار سینماپرس بهنوش بختیاری بازیگر این فیلم سینمایی در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» خود ضمن ابراز خوشحالی برای انعقاد قرارداد با فیلم جدید مانی حقیقی نوشت: «قرارداد فیلم جدیدم به کارگردانی مانی حقیقی رو بستم و خیلی خوشحالم که قراره به امید خدا یه فیلم خوب رو با این گروه درجه یک تجربه کنم. عید قربان مبارک»

پیش از این حضور بازیگران دیگری از جمله ویشکا آسایش، فرهاد آییش، افسانه بایگان، ساعد سهیلی، سیامک انصاری، آزاده صمدی، سروش صحت و علی صادقی در این پروژه سینمایی قطعی شده بود و این روزها عوامل تولید در حال رایزنی با تعدادی دیگر از چهره های شاخص برای حضور در این پروژه هستند.

بنابر شنیده ها و پیگیری های خبرنگار سینماپرس «۵۰ کیلو آلبالو» در جشنواره فیلم فجر رونمایی خواهد داشت و دست اندرکاران تولید این فیلم سینمایی در حال رایزنی هستند تا این اثر را در نوروز ۱۳۹۵ روانه اکران کنند؛ پیش بینی های عوامل سازنده این فیلم از این قرار است که «۵۰ کیلو آلبالو» یکی از آثار موفق و بسیار پرفروش سال های اخیر سینمای ایران خواهد بود که با استقبال زیادی از سوی مخاطبان مواجه خواهد شد.

پیش از این قرار بود کارگردانی این اثر سینمایی را شهرام شاه حسینی که آخرین فیلمش با عنوان «خانه دختر» در توقیفی اعلام نشده و غیر رسمی به سر می برد «۵۰ کیلو آلبالو» که به قلم مشترک فرهاد توحیدی و مانی حقیقی نوشته شده، کارگردانی کند که بنا به دلایلی ساخت این فیلم به مانی حقیقی سپرده شده است؛ شاه حسینی از چند ماه قبل پیش تولید این اثر سینمایی را آغاز کرده بود و برخی از رسانه ها از مهرداد صدیقیان و پگاه آهنگرانی به عنوان بازیگران اصلی این فیلم یاد کرده بودند.

مانی حقیقی کارگردان این اثر اعلام کرده که فضای به شدت مغموم و عصا قورت داده فیلم های اکران شده در جشنواره فیلم فجر باعث شده تا عزمش برای تولید این کمدی رمانتیک جدی تر شود.

تهیه‌کننده «پنجاه کیلو آلبالو» محمد شایسته است و لیست نهایی عوامل این فیلم پس از قرارداد اعلام خواهد شد. البته بر اساس شنیده ها محمدرضا توسلی به عنوان آهنگساز و علیرضا برازنده به عنوان مدیر فیلمبرداری در این اثر حضور خواهند داشت.

بنا بر این گزارش، مانی حقیقی کارگردان «کنعان»، «پذیرایی ساده»، ۶ سال قبل پیش از انتخابات ریاست جمهوری قصد داشت «پنجاه کیلو آلبالو» را که خودش با همراهی فرهاد توحیدی نوشته جلوی دوربین ببرد که این امکان به دلایل شرایط آن مقطع فراهم نشد و چندی پیش قرار بود شهرام شاه حسینی این فیلم را بسازد که با انصراف او، دوباره مانی حقیقی این فیلم را خواهد ساخت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.