شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹

محمد رضا فرجی به سینماپرس خبر داد:

سازمان سینمایی با پخش کننده «مردن به وقت شهریور» برخورد جدی خواهد کرد

محمدرضا فرجی

سینماپرس: محمدرضا فرجی مدیر کل سینمای حرفه ای معاونت نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی از برخورد جدی با پخش کننده فیلم «مردن به وقت شهریور »به دلیل پخش مکرر تیزر تلویزونی این فیلم از شبکه های ماهواره ای خبر داد.

این مدیر در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس در همین زمینه توضیح داد: پیش از این اعلام شده بود طبق مقررات موجود در سازمان سینمایی پخش هرگونه تیزر تبلیغاتی از شبکه های ماهواره ای خلاف به حساب می آید و با عوامل اینگونه فیلم ها برخورد کاملا جدی می شود.

وی ادامه داد: با داریوش باباییان پخش کننده فیلم «مردن به وقت  شهریور» تاکنون دو بار جلسه گذاشته ایم و به وی تذکر کتبی هم داده ایم اما استدلال ایشان این است که فیلم را به پخش کننده خارجی واگذار کرده است و پخش کننده خارجی، این فیلم را در شبکه های ماهواره ای تبلیغ می کند.

فرجی همچنین گفت: ادله های ایشان به هیچ عنوان مورد تایید ما نیست و تحت هر شرایطی پخش آگهی فیلم سینمایی از شبکه های ماهواره ای خلاف مقررات است.

شایان ذکر است تبلیغ  فیلم «مردن به وقت سهریورم از زمان اکرانش در سینماهای کشورات به کرات در شبکه های ماهواره ای فارسی زبان در حال پخش است

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.