یکشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۸

ابراهیم اصغری به سینماپرس خبر داد؛

«بهشت از جنوب شرقی» دو هفته دیگر کلید می‌خورد/ انجام برخی امور در مرز پاکستان

ابراهیم اصغری در هفتمین روز بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها

سینماپرس: فیلمبرداری بخش هایی از فیلم «بهشت از جنوب شرقی» به کارگردانی احمد کاوری و به مدیریت فیلمبرداری حسن پویا انجام شد.

ابراهیم اصغری  تهیه کننده این فیلم در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس در همین زمینه توضیح داد: از آنجا که در حال حاضر امکان ایاب و ذهاب هنرمندان و عوامل سینمایی برای آغاز فیلمبرداری پروژه در مناطق مرزی پاکستان فراهم نبود ما تنها فیلمبرداری بخشی از صحنه هایی که می بایست با جلوه های بصری در آینده کامل شود را بطور مجزا انجام دادیم.

این تهیه کننده در بخش دیگری از صحبت خود گفت: ساخت دکور و فضاسازی این فیلم در شهر چابهار و سرباز آغاز شده است و این روزها آخرین مراحل پیش تولید و قطعی شدن حضور بازیگران و عوامل تولید را پشت سر می گذاریم. به احتمال فراوان فیلمبرداری اصلی فیلم اواسط مهر آغاز خواهد شد.

اصغری به صحبت هایش ادامه داد و گفت: علی رغم اینکه بخش هایی از تولید کار را آغاز کرده ایم اما برای تامین سرمایه لازم همچنان منتظر نظر نهایی سازمان بسیج هستیم؛ اگرچه  قول مساعد برای همکاری را به ما داده اند و فیلم نامه بهشت از جنوب شرقی را مدتها قبل تصویب کردند.

وی افزود: کل داستان این فیلم در چابهار و شهرهای اطراف آن و بخش هایی هم در کوههای مریخی این شهر فیلمبرداری می شود.

فیلم سینمایی «بهشت از جنوب شرقی» به کارگردانی احمد کاوری و تهیه کنندگی ابراهیم اصغری  پیش از این بنا بود شهریور امسال مقابل دوربین برود که به دلیل مشکلات مالی محقق نشد.

این فیلم در عین پلیسی بودن به مسائل استراتژیک مربوط به جنوب شرقی کشور و حوادث سالهای اخیر سیستان و بلوچستان و تقابل مردم استان باگروههای افراطی و تروریست  و نیز نقش سردار شهید شوشتری در وحدت بین قومیت های مختلف نگاه قابل توجهی دارد.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.