شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵

در مصاحبه با خبرنگار ما عنوان شد؛

فیلمبرداری «آلما» در شهرک غرب تهران/ مرادیان: برای بازیگران کلاس تخصصی موسیقی برگزار کردیم

فیلم سینمایی آلما

سینماپرس: فیلم سینمایی آلما به کارگردانی عباس مرادیان وتهیه کنندگی محمدرضا محمدی که هفته گذشته مقابل دوربین رفت این روزها شاهد حضور بازیگران متعددی در برابر دوربین است.

این کارگردان در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس بیان کرد: طی روزهای اخیر فیلمبرداری این فیلم را در شهرک غرب تهران آغاز کردیم. هر چند که خیلی زودتر از این موعد می توانستیم فیلمبرداری کار را آغاز کنیم اما پروانه ساخت نداشتیم.

وی ادامه داد: نزدیک به دو ماه منتظر صدور پروانه ساخت برای این فیلم بودیم و بلافاصله پس از دریافت  مجوز کار را شروع کردیم. در ضبط سکانس های فیلم، با در نظر گرفتن میزان کیفیت، سرعت تولید را هم در نظر داریم تا در صورت پذیرش داوران اولین نمایش فیلم جشنواره فیلم فجر امسال باشد.

مرادیان بیان کرد: آلما یک ملودرام اجتماعی است که پس زمینه موسیقی در فیلم جریان دارد. به همین منظور  بازیگران فیلم می بایست موسیقی مورد نظر ما را می دانستند. از همین جهت کلاس های تخصصی برایشان برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه تمام لوکیشن های فیلم در تهران واقع شده است گفت: ترکیب  بازیگران این فیلم  را پزمان بازغی، کامران تفتی، نازنین فراهانی، شقایق فراهانی، آتیلا پسیانی، بهاره افشاری ، مجید واشقانی ، پیمان دارابی، رضا صابری، مریم سعادت، شیوا خسرومهر، روشنک عجمیان، آیدا جعفری، ایمان اسماعیل پور و... تشکیل می دهند.

مرادیان در خصوص انتخاب این ژانر نیز گفت: من خیلی زودتر می خواستم در این ژانر فیلم بسازم و نزدیک به پنج یا شش فیلم نامه هم در ژانر اجتماعی به  شورای پروانه ساخت ارائه دادم اما هیچ کدام فیلم نامه هایم مجوز ساخت دریافت نمی کرد.

تعدادی از عوامل این  فیلم عبارتند از: تهیه کننده: محمدرضا محمدی، مجری طرح و جانشین تهیه کننده: جمال گلی، مدیر فیلمبرداری:امید نگارشی، صدابردار: هادی افشار، طراح صحنه ولباس:رضا سلیمانی، طراح گریم: مهیاد میمی، تدوین: میلاد مظاهری،آهنگساز: رضا خسروی، عکاس: آرش  شاه محمدی،مدیر تولید: سید امیر سید ابراهیمی.

عباس مرادیان پیش از این ساخت فیلم های سینمایی کمدی  «دلقک »و «مامان بهروز منو زد» را در کارنامه خود دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.