جمعه ۲۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۲

نوراللهی به سینماپرس خبر داد؛

ساخت «زنبورهای بی کندو» دوباره به جریان خواهد افتاد

آرش معیریان

سینماپرس: تولید فیلم سینمایی «زنبورهای بی کندو» به کارگردانی آرش معیریان از سر گرفته می شود.

هوشنگ نورالهی تهیه کننده این فیلم سینمایی در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس در همین زمینه توضیح داد: این فیلم دو سال پیش از وزارت ارشاد مجوز ساخت دریافت کرد اما به دلیل  بدقولی سرمایه گذار نتوانستیم فیلم را به مرحله تولید برسانیم  و همان مقطع متوقف شد.

وی با بیان اینکه فیلم نامه در این مدت بارها بازنویسی شده و به کیفیت بهتری رسیده است گفت: در حال حاضر با سرمایه گذار وارد مذاکره شده ایم به احتمال فراوان آبان امسال این فیلم وارد مرحله پیش تولید می شود.

نورالهی به صحبت هایش ادامه داد: از آنجایی که نزدیک به پنجاه سال است در سینما مشغول به کارم مطمئنم که شورای محترم پروانه ساخت به من اطمینان کافی را دارند و به محض امضای قرارداد بین ما و سرمایه گذار مجوز ساخت این فیلم را که از دو سال پیش باطل شد را دوباره صادر می کنند.

این تهیه کننده به صحبت هایش ادامه داد و گفت: داستان «زنبورهای بی کندو» در رابطه با موسیقی و نسل جوان است؛ قصه این فیلم مضمون جدیدی دارد و برای خانواده و جوانان آموزنده است.

تهیه کننده فیلم «کفش های میرزانوروز» همچنین در مورد بازیگران این فیلم گفت: برای برگشت سرمایه نیاز مند استفاده از بازیگران چهره هستیم و قطعا هم از حضورشان بهره می بریم.

وی همچنین به صحبت هایش افزود: متاسفانه سینمای ایران این روزها از فقر فیلم نامه رنج می برد و فیلم ها به واسطه داستان های تکراری نمی توانند مخاطب چندانی را به سینما دعوت کنند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.