سه‌شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶

سینماپرس/ سعید چاری به لانه جاسوسی می‌رود

آخرین تغییرات در «فیلسوف‌های احمق»/ بازیگران جدید نقش «شارون» و «بوش» مشخص شدند

شارون-بوش

سینماپرس: جدیدترین اثر سینمایی سعید چاری فیلمساز جوان کشور که از مدت ها قبل تولید آن در تهران آغاز شده است وارد آخرین فاز تولید خود شد و با پیوستن بازیگران مطرح از دوشنبه هفته آینده آخرین مرحله فیلمبرداری اش در لانه جاسوسی آغاز می گردد.

سعید چاری کارگردان فیلم سینمایی «فیلسوف های احمق» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: بنابر برنامه ریزی های انجام شده فیلمبرداری این اثر سینمایی تا دهم مهرماه به پایان خواهد رسید و ما بعد از آن بلافاصله وارد مرحله تدوین، صداگذاری و جلوه های ویژه بصری خواهیم شد تا بتوانیم این فیلم را در سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم فجر شرکت دهیم.

فیلم فیلسوف های احمق

کارگردان فیلم سینمایی «صداست که می ماند» با اشاره به اینکه به دلیل برخی از حساسیت ها بر روی این پروژه ناچار به جابجایی و حذف تعدادی از بازیگران شده است، اظهار داشت: به عنوان مثال قرار بود محمود بصیری در این فیلم نقش جورج بوش را بازی کند و ما حتی تست گریم ایشان را نیز انجام داده بودیم اما برخی از مدیران وزارت ارشاد از ما خواستند که این نقش را به شخص دیگری به غیر از ایشان بسپاریم؛ همچنین طی این مدت برخی دیگر از بازیگران نیز به دلایل متعدد تغییر کردند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه بسیاری از بازیگران مطرح سینمای ایران به تازگی به «فیلسوف های احمق» پیوسته اند و قرار است در فاز آخر فیلمبرداری با ما همکاری داشته باشند، گفت: اکبر عبدی در نقش (مایکل مور)، محمدرضا شریفی نیا در نقش (تری جونز کشیش)، شهره لرستانی در نقش (لیزا یکی از زنان فیلم برائت از مسلمانان)، ارژنگ امیرفضلی در نقش (شاهین نجفی)، عبدالرضا اکبری در نقش (آریل شارون)، کیهان ملکی در نقش (جورج بوش) از جمله این بازیگران هستند.

فیلم فیلسوف های احمق

به گزارش خبرنگار سینماپرس اضافه شدن این بازیگران شاخص به جدیدترین اثر سینمایی سعید چاری در حالی است که پیش از این اعلام شده بود برخی بازیگران به دلیل داشتن «گرین کارت» آمریکا و برخی کشورهای اروپایی از بازی در این اثر سینمایی امتناع ورزیده اند!

همچنین برخی از منابع موثق از احتمال تغییر تهیه کننده این فیلم که پیش از این هادی مشکات آن را بر عهده داشت نام برده اند و از سیدجواد هاشمی به عنوان تهیه کننده جدید فیلم یاد کرده اند که هنوز صحت این مطلب توسط عوامل «فیلسوف های احمق» تایید نشده است.

فیلم فیلسوف های احمق

خلاصه داستان فیلم «فیلسوف های احمق» که پیش از این در برخی رسانه ها منتشر شده بود به این شرح است: بعد از وقایع ۱۱ سپتامبر امریکا به رهبری جورج بوش به افغانستان و عراق حمله می کند و قصد دارند تا به ایران هم حمله نظامی کنند اما به بکیاره منصرف می شوند چون به این نتیجه می رسند که حمله نظامی در ایران جواب نمی دهد و مردم ایران تجاوز به خاک کشور را بر نمی تابند و به همین دلیل بجای حمله نظامی اقدام به راه اندازی جنگ نرم در ایران می کنند و اقدام به تاسیس شبکه های ماهواره ای غیر مجاز و ساخت فیلمهای سینمایی ضد ایرانی نظیر آرگو – گلاب – ۳۰۰ و ... می کنند.

فیلم فیلسوف های احمق

در فیلم سینمایی کمدی «فیلسوف های احمق» بازیگرانی چون  سیدجواد هاشمی، عبدالرضا اکبری، کیهان ملکی، سیروس کهوری نژاد، تورج نصر، رضا رویگری، شراره رخام، امین نبی الهی، سیروس میمنت، بهناز پورفلاح، محمدرضا موهبتی، فرشید نوابی، رضا صفایی، بهمن شکیبی، سیدمحمد چناری، امیر زریوند، علی برقی و ... جلوی دوربین رفته اند و قرار است بازیگران مطرح دیگری در ادامه کار به مجموعه اضافه شوند.

نظرات

  • دانشجوي فلسفه ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۱:۴۸
    2 1
    آقا من به اين اسم اعتراض دارم، فلسفه پرسشه و تأمل ، همين يك مقدار عقلانيتي كه فلسفه ورزي براي جامعه ما داره را نبايد با اين اسم تحقير كنيد، اين همه اسم ! علت دشمني شما با فلسفه چيه؟
  • آقایی ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۲۱:۲۰
    1 0
    ظاهرا سازندگان فیلم، سیاسیون فاسد غربی را با فلاسفه اشتباه گرفته اند ... فلاسفه خصوصا فلاسفه اسلامی قابل تقدیرند. علامه طباطبایی ، مطهری، مصباح همه فیلسوف هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.