دوشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۸

گلایه های یک سینماگر از مسئولان سینمایی

مرزبان: چرا باید «تا آمدن احمد» با ۲ هفته تأخیر اکران شود؟

فیلم سینمایی تا آمدن احمد

سینماپرس: پروانه مرزبان تهیه کننده سینمای دفاع مقدس ضمن ابراز گلایه از مسئولان سینمایی کشور خبر داد و گفت: علیرغم تمامی تلاش های ما مبنی بر اکران فیلم «تا آمدن احمد» همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس این فیلم با ۲ هفته تأخیر اکران خواهد شد.

تهیه کننده فیلم سینمایی «بزرگمرد کوچک» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس اظهار داشت: یکی از دلایلی که منجر به تعویق اکران فیلم سینمایی «تا آمدن احمد» شد اختصاص اکثر سالن های سینمای سراسر کشور به فیلم «محمد رسول الله(ص)» ساخته آقای مجید مجیدی است. متاسفانه مسئولان سینمایی با تأکید بر اینکه بسیاری از مردم مایل هستند این فیلم را ببینند مانع از اکران بسیاری از فیلم ها در زمان مقرر شده است.

وی ادامه داد: من از خرداد ماه قرارداد این فیلم را برای اکران در شهریورماه منعقد کرده بودم و انتظار داشتم با توجه به مضمون فیلم که دفاع مقدس است بتوانیم آن را در زمان مقتضی یعنی آغاز هفته دفاع مقدس اکران کنیم.

مرزبان تأکید کرد: متأسفانه مسئولان سینمای کشور کمترین توجهی به سینمای دفاع مقدس ندارند و اهمیتی چندانی برای این ژانر مهم و حیاتی قائل نیستند. سینمای دفاع مقدس یکی از مظلوم ترین گونه های سینمایی در کشور است و فیلم های تولید شده در این ژانر در اغلب زمان ها مهجور واقع شده اند.

وی اضافه کرد: این در حالی است که بسیاری از بهترین فرزندان این مملکت جان خود را در این راه پر ارزش از دست داده اند و تمامی ما مرهون و مدیون خون شهدای بزرگوارمان هستیم و می بایست به آن ها در مسائل فرهنگی و اجتماعی بسیار بپردازیم.

این تهیه کننده در بخش دیگری از این گفتگو در مورد وضعیت تبلیغات انجام شده برای اکران فیلم سینمایی «تا آمدن احمد» گفت: مواد تبلیغاتی این فیلم آماده است و امیدواریم عموم مردم شریف ایران از این فیلم استقبال کنند. قرار است تیزرهای متعدد این فیلم از شبکه های سراسری رسانه ملی به کرات پخش شود و همچنین تبلغیات محیطی مناسبی را نیز برای آن در نظر گرفته ایم.

گفتنی است؛ داستان فیلم سینمایی «تا آمدن احمد» در سال ۱۳۶۵ اتفاق مي افتد و روايتگر يک خانواده شهيد در جزيره خارک است. در اين فيلم احمد از نيروهاي جمعيت حلال احمر است که شهيد مي شود اما خانواده او فکر مي کنند که هنوز زنده است و دنبال او مي گردند.

 بازیگران این فیلم عبارتند از: مهدی فقیه، افسر اسدی، پرهام دلدار، ونوس حسن کانلی، بهرام ابراهیمی، حسین قفلی، جواد فولادی، سینوهه دانشمند، حسن علیرضایی و...

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.