سه‌شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱

بازگشت «علاءالدین» به سینما

غلامرضا آزادی*

ایسنا: غلامرضا آزادی تصمیم دارد فیلم «علاء الدین در جزیره آدم‌خورها» را برای گروه سنی کودک و نوجوان بسازد.

این تهیه کننده و کارگردان سینما به خبرنگار سینمایی ایسنا،‌ گفت: پیش از این قرار بود این فیلم را با نام «جزیره مهربانی» بسازم اما با توجه به اینکه سناریو به طور کامل بازنویسی شده، بهتر دیدم نام آن را تغییر بدهم و نام فعلی را انتخاب کردم.

آزادی اضافه کرد: این فیلم سراسر فانتزی و تخیل است و در جزیره قشم و اصفهان فیلمبرداری آن انجام می‌شود، زیرا تصمیم داریم از زیبایی و اعجاز این دو منطقه استفاده کنیم.

وی درباره گروه بازیگران این فیلم نیز توضیح داد: بازیگران ما در سه رده سنی‌، میانسال‌، نوجوان و کودک هستند و علاوه بر بازیگران اصلی یکسری بازیگران کودک دیگر هم داریم و فعلا در حال انتخاب بازیگر هستیم.

به گفته آزادی؛ داستان این فیلم درباره یک کشتی افسانه‌ای است که به جزیره‌ای نزدیک می‌شود و مسافران آن تلاش می‌کنند آب شیرین به دست بیاورند.

این کارگردان سینما درباره زمان احتمالی کلید زدن این فیلم که فعلا در مرحله پیَش تولید است، گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر قشم بسیار گرم است‌، احتمال دارد اواخر مهرماه فیلمبرداری‌مان را آغاز کنیم اما از آنجاکه فیلم فانتزی و تخیل بالایی دارد، بسیاری از تروکاش‌ها و کارهای ویژو افکت انجام شده است.

غلامرضا آزادی که چندی پیش فیلم «حریر» به کارگردانی فریال بهزاد را تهیه کرده بود،‌ ادامه داد: این فیلم برای دریافت پروانه نمایش به وزارت ارشاد ارائه شده است ضمن اینکه فیلم «قبیله من» نیز در نوبت اکران گروه «هنر و تجربه» است و احتمالا پاییز به نمایش در می‌آید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.