دوشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶

در بخش اقلام تبلیغی و اطلاع رسانی

۱۲۸هنرمند با بیش از ۳۵۰ اثر در جشنواره ویدئویی یاس شرکت کردند

جشنواره یاس*

سینماپرس: در بخش اقلام تبلیغی و اطلاع‌رسانی سومین جشنواره بین‌المللی فیلم ویدیویی یاس، ۱۲۸ هنرمند در بخش‌های عکس فیلم، پوستر فیلم، عنوان بندی و آنونس، ۳۹۲ اثر را به دبیرخانه این دوره از جشنواره ارسال کرده‌اند.

به گزارش سینماپرس، در این دوره از جشنواره علاوه بر بخش‌های مسابقه ایران و فیلم‌ اولی‌ها، بین‌الملل و چشم‌انداز آسیا، طرح و ایده فیلمنامه، سینما- ویدیو، پویانمایی، بخش اقلام تبلیغی  و اطلاع رسانی به صورت رقابتی برگزار می‌شود.

با پایان زمان فراخوان این دوره، ۱۲۸ هنرمند، آثار خود را در بخش‌های عکس فیلم، پوستر فیلم، عنوان بندی و آنونس فیلم به دبیرخانه این دوره ارسال کرده‌اند.

بر اساس این خبر، در بخش عکس ۲۹۴ قطعه عکس در قالب ۴۹ مجموعه از ۳۹ عکاس تا کنون به دبیرخانه جشنواره رسیده است. همچنین در بخش پوستر جشنواره، ۳۸ قطعه پوستر از ۳۴ طراح پوستر و در بخش  عنوان بندی و آنونس، ۶۰ عنوان بندی و تیزر از ۵۵ هنرمند به دبیرخانه جشنواره رسیده است.

سومین جشنواره بین‌المللی فیلم ویدیویی یاس اول تا  ششم مهر ماه سال جاری در استان مازندران، توسط  موسسه رسانه‌های تصویری و به دبیری حسین مسافر آستانه برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.