جمعه ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۲

درگفت و گو با سینماپرس اعلام شد؛

صدور پروانه ساخت برای «حلقه در خاک »/ زرگرنژاد فیلمی با محوریت دفاع مقدس می‌سازد

فیلم سینمایی حلقه در خاک

سینماپرس: حمید زرگرنژاد کارگردان سینما از دریافت پروانه ساخت فیلم «حلقه در خاک» که یک فیلم با محوریت دفاع مقدس است خبر داد.

این کارگردان در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس بیان کرد: تصمیم داریم به زودی پیش تولید این فیلم را شروع کنیم و فیلمبرداری این فیلم در شهر خوزستان و در روستاهای مرزی انجام  می شود.

وی ادامه داد: این فیلم به تهیه کنندگی علیرضا جلالی و حمید آخوندی کاری با پروداکشن سنگین، پربازیگر و با هزینه بالاست که پیش بینی می شود ۷۰ جلسه برای فیمبرداری آن  زمان صرف شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر بازدید لوکیشن ها انجام شده و دکور ها در حال طراحی است.

وی اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های این فیلم این است که برخی از جغرافیای آن روی آب قرار می گیرد چون اهالی روستا های مدنظرمان روی آب زندگی می کنند.

زرگرنژاد در ادامه در مورد خلاصه داستان این فیلم گفت: قصه این فیلم  بر اساس واقعیت و مبتنی بر فیلم مستندی که با همین نام پیشتر توسط خودم ساخته شده بود تولید می شود. داستان در یک روستای مرزی عراق می گذرد. در این روستا رسم بر این است زیباترین دختر روستا به قید قرعه  انتخاب می شود که این روش انتخاب، خود ار قواعد سنتی خاصی برخوردار است. این دختر برای بقا و رزق و روزی هور باید عروس هور شود. قهرمان ایرانی  ما که در روستای مرزی ایران زندگی می کند در روزهای آغازین جنگ تحمیلی برای ازدواج با وی اقدام به دزدیدن این عروس می کند.

وی  در ادامه گفت: هنوز حضور هیچ یک از عوامل در فیلم قطعی نشده است.

حمید زرگر نژاد ساخت  فیلم «پایان خدمت» را در کارنامه خود دارد که این فیلم هنوز به اکران عمومی در نیامده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.