سه‌شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳

در گفتگوی حبیب اسماعیلی با ما مطرح شد

«رسانه فیلمسازان»؛ در تدارک نمایش عمومی فیلم‌ نیکی کریمی و سام قریبیان

حبیب اسماعیلی*

سینماپرس:حبیب اسماعیلی مدیرعامل شرکت پخش «رسانه فیلمسازان» از آماده نمایش بودن ۳ فیلم سینمایی در این موسسه برای اکران در سینماهای کشور خبر داد.

این تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار سینماپرس گفت: در حال حاضر فیلم سینمایی «شیفت شب» به تهیه کنندگی و کارگردانی نیکی کریمی در نوبت اکران قرار دارد و مترصد فرصتی مناسب برای نمایش آن در سینماها هستیم.

پیش از این اسماعیلی اعلام کرده بود که در تلاش است فیلم نیکی کریمی را در تابستان و همزمان با اکران عید فطر به نمایش بگذارد.

محمدرضا فروتن، لیلا زارع، امیرحسین آرمان، سحر قریشی، ترلان پروانه، اکبر رحمتی، روح‌الله محرابی بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم‌سینمایی «شیفت شب» چهارمین ساخته نیکی کریمی پس از «یک شب»، «چند روز بعد» و «سوت پایان» است که فیلم‌نامه‌ی آن با طرحی از محمود آیدن توسط نیکی کریمی و علی اصغری به نگارش درآمده است..

حبیب اسماعیلی همچنین افزود: فیلم سینمایی«۳۶۰ درجه» نیز به کارگردانی سام قریبیان و تهیه کنندگی فرامرز قریبیان از دیگر آثار آماده نمایش شرکت رسانه فیلمسازان است که در موعد مناسب اقدام به نمایش و اکران سراسری آن در سینماها خواهیم کرد. 

براساس این گزارش، امیر آقایی، میلاد کیمرام، میترا حجار، رضا رویگری ، بهاره رهنما ، سام قریبیان، بابک کریمی در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته اند. نکته جالب توجه درباره این فیلم سینمایی حضور خود حبیب اسماعیلی در این فیلم در مقام بازیگر است.

مدیرعامل موسسه پخش رسانه فیلمسازان همچنین به سومین فیلم آماده اکران موسسه تحت مدیریت خود اشاره کرد و اظهار داشت: فیلم سینمایی «سه بیگانه در سرزمین ناشناخته» به کارگردانی مظلومی و تهیه کنندگی مسعود ردایی سومین فیلمی است که در لیست اکران در سینماهای کشور قرار دارد و امیدواریم بعد از فیلم «محمد رسول الله (ص)» آن را به نمایش در بیاوریم.

امين حيايي، محمدرضا شريفي نيا، مجيد صالحي، ليلا اوتادي، برزو ارجمند، سحر قريشي، حسين محب اهري، رابعه اسکويي، شيوا خسرو مهر، علي کاظمي، کيانوش گرامي و حميد لولايي بازيگران اصلي «سه بيگانه در سرزمين ناشناخته» هستند.

تهیه کننده «قرمز» در پایان این گفتگو خاطر نشان ساخت: با توجه به پیش بینی استقبال مردم از این سه فیلم و داشتن مخاطب عام، این فیلم ها در نوبت نمایش در سینماها قرار خواهند گرفت و تصمیمی برای نمایش آنها در گروه هنر و تجربه را نداریم. 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.