جمعه ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۸

در گفت و گو با سینماپرس:

امینی خواه: کیفیت کلی سریال‌ها پایین آمده والا همچنان به بازی در آثار خوب علاقمندم

مهدی امینی خواه

سینماپرس: مهدی امینی خواه بازیگر سینما و تلویزیون در مورد سیر نزولی بازی هایش در سال های اخیر گفت: کیفیت سریالهای تلویزیونی افت کرده والا من همچنان علاقمندم در سریال های خوب بازی کنم.

این بازیگر در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس در همین زمینه توضیح داد: از سال ۹۰ تاکنون به دلایل مختلف تعداد تولیدات کاهش پیدا کرد و کیفیت محصولات تلویزیونی هم با افت شدیدی مواجه شد که البته پیامدش  هم در نهایت جذب بسیاری از مردم به سمت سریال های ماهوارهای شد.

وی ادامه داد: از دست دادن ببیننده داخلی درمجموع به ضرر کشورمان است؛ این روزها کشورهای دیگر از طریق فیلم ها و سریال هایشان فرهنگ خود را به کشورمان وارد می کنند و این باعث می شود ایرانیان به تدریج فرهنگ اصیل خود خود را از دست بدهند.

امینی خواه در ادامه صحبتش به بازیش در فیلم تارات اشاره کرد و گفت : به تازگی بازی ام در این فیلم که یک همکاری مشترک با کشور ترکیه و به کارگردانی پدرام بهرامی است را به پایان رسانده ام؛ بخش هایی از فیلمبرداری این فیلم درشهر آنتالیا و بخش هایی هم در تهران انجام شد؛ در این فیلم با  نیما شاهرخ شاهی و اکبر عبدی همبازی بودم. 

وی درخصوص  چگونگی این همکاری گفت: این دومین همکاری من با کشور ترکیه است سال گذشته در فیلم «تسلیم سرنوشت» به کارگردانی پدرام بهرامی که آن هم محصول مشترک بود کار کردم که این فیلم بازخورد خوبی داشت.

این بازیگر با اشاره به توانمندی بالای کشور ترکیه در ساخت سریال های طولانی گفت: این کشور برای رونق برنامه تلویزیونی خود سرمایه گذاری می کند و مشکل بودجه ندارد اما در ایران، ما باید هر هشت سال منتظر بمانیم تا یک سریال تأثیرگذار و پرمخاطبی چون مختار نامه یا امام علی(ع) ساخته شود.

امینی خواه گفت: به تازگی بازی در  فیلم جدایی به کارگردانی سید میلاد بنی طبا را نیز در شهر اصفهان تمام کرده ام و فیلم تلویزیونی میراث به کارگردانی مهدی شهسواری هم از دیگر کارهای اخیر من است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.