یکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۵

اظهار نظر قابل تأمل یک سینماگر

تهیه کننده «نفوذی»: این روزها در سینما بیکاری را تمرین می‌کنم!

حسن علیمردانی

سینماپرس: حسنن علیمردانی تهیه کننده سینما در خصوص فعالیت اخیرش در سینما می گوید: این روزها در سینما تمرین بیکاری می کنیم!؟

تهیه کننده فیلم «نفوذی» در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس، در همین زمینه توضیح داد: منتظر هستیم شرایط ساخت فیلم سینمایی برایمان فراهم شود اما به واقع نمی دانیم  این شرایط چگونه قرار است مهیا شود.

وی در توضیح  این مطلب بیان کرد: تاکنون فیلم نامه های زیادی را مورد بررسی قرار داده ایم که کیفیت مطلوب را نداشته اند؛ یا به عبارتی واضح تر فیلمنامه ها امتیاز لازم را برای تبدیل شدن به فیلم سینمایی نداشته اند.

این تهیه کننده در بخش دیگری از صحبت خود با بیان اینکه سینمای ایران از فقر فیلمنامه رنج می برد گفت: در حال حاضر طرحی را انتخاب کرده ایم که با پیدا کردن فیلم نامه نویس حرفه ای نگارش را آغاز خواهیم کرد.

علیمردانی در مورد آخرین وضعیت فیلم «ساکن خانه چوبی» به کارگردانی حسینعلی  لیالستانی گفت:  تصمیم داشتیم فیلم را در گروه هنر و تجربه اکران کنیم که محقق نشد و چون سرمایه گذار فیلم  مرکز گسترش و سینمای تجربی است اختیار عمل را به ایشان داده ایم.

وی همچنین  افزود: فیلم دربست به کارگردانی علی خامه پرست هم  که سال گذشته تولید کردیم  به تازگی در بخش رقابتی جشنواره سیدنی استرالیا پذیرفته شده است.

حسن علیمردانی  تهیه فیلم هایی نظیر نفوذی، سلام بر فرشتگان، ساکن خانه چوبی  و دربست را برعهده داشته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.