شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۴

در مصاحبه با ما عنوان شد

یک تهیه کننده سینما: برخی کارگردانان بعد از ساخت اولین فیلم خود را گم می‌کنند!

غلامرضا گمرکی

سینماپرس: غلامرضاگمرکی تهیه کننده سینما با اظهار تاسف از عملکرد بعضی کارگردانان فیلم اولی معتقد است بعضی از آنها بعد از ساخت فیلم اولشان دچار خودبزرگ بینی در سینما می شوند.

تهیه کننده «روز روشن» در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس  در این خصوص  گفت: کار کردن با کارگردانان فیلم اول برایم بسیار لذت بخش است اما متاسفانه بعضی از این کارگردانان به محض کسب شهرت نسبی، تجربه و زحمات بی وقفه و صادقانه تهیه کنندگان را نادیده می گیرند و گاه آن را بی اهمیت جلوه می دهند.

او ادامه داد: تجربه تهیه کننده کاربلد و دانش و تفکر کارگردانان فیلم اول قطعا تجربه خوبی برای ساخت یک اثر استاندارد است به شرطی که در روند کار، یکرنگی و روراستی رکن اصلی باشد چون این روش در نهایت به نفع کارگردان فیلم خواهد بود که می خواهد آینده درخشانی برای خود بسازد اما متاسفانه بسیاری از کارگردانان فیلم اولی به این مورد توجه نمی کنند.

وی در ادامه در بخش دیگری از صحبت خود گفت: در حال حاضر فیلم «ذوب شدن پادشاه» به کارگردانی هوتن زنگنه پور را برای اکران آماده دارم. این فیلم  اولین کار بلند ایشان است که خود مدرس سینما هم هستند.

گمرکی افزود: زنگنه پور پنجمین کارگردان اولیست که با ایشان همکاری داشته ام و به واقع از همکاری با او در این فیلم لذت برده ام.

وی در عین حال گفت: معتقدم این فیلم به دلیل دارا بودن سوژه ای نو و متفاوت می تواند از فروش خوبی برخوردار باشد؛ چرا که در هیچ جای دنیا سراغ ندارید پادشاهی ذوب شود و این عنوان یعنی لطفا فیلم را حتمأ ببینید که چگونه می شود پادشاه را ذوب کرد!

لیلا زارع، فرشید نوابی، شهرزاد کمال زاده، سینا رحمانی و فرخ نعمتی در این فیلم بازی دارند.

فیلم «ذوب شدن پادشاه»  اکران خود را از  ۷ شهریور توسط گروه هنر و تجربه در سینماهای فرهنگ،  خانه هنرمندان ایران، موزه سینما، پردیس سینمای کوروش، پردیس سینمای هویزه مشهد و سینما سوره اصفهان آغاز می کند.

غلامرضا گمرکی پیش از این تهیه فیلم هایی چون، روز روشن، گناه من، این زن حرف نمی زند، و ... در کارنامه خود دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.