شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴

در گفت و گوی دهقانی اشکذری با ما مطرح شد؛

«دلبری»آخرین مراحل فنی را سپری می‌کند/ طرح سریال «نیلوفرانه» در اختیار مدیران تلویزیون است

سیدجلال دهقانی اشکذری

سینماپرس: فیلم «دلبری» به کارگردانی سید جلال دهقانی اشکذری آخرین مراحل فنی را سپری می کند.

کارگردان فیلم «خانه ای کنار ابرها» در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس بیان کرد: تدوین این فیلم توسط حمیدرضا قربانی به پایان رسده و موسیقی را فرید سعادت مند ساخته است ؛ ضمن اینکه مراحل پایانی صداگذری نیز توسط سید علیرضا علویان در حال انجام است.

وی افزود: سال گذشته  فیلمبرداری این فیلم را به طور کامل در تهران انجام دادیم و تصمیم داشتیم اولین نمایش این فیلم در جشنواره فجر باشد که محقق نشد لذا با تصمیم تهیه کننده امیدواریم بتوانیم در جشنواره فجر امسال این فیلم را به نمایش بگذاریم.

این کارگردان همچنین  در موررد دیگر فعالیت هایش گفت:  در حال حاضر روی ایده یک فیلم سینمایی کار می کنم و نمی توانم صحبت بیشتری در مورد آن داشته باشم؛ در عین حال طرح سریال 30 قسمتی نیلوفرانه  با موضوع زندگی نخبگان جوان و فرار مغزها را نیز به تلویزیون ارائه داده ایم و منتظر اعلام نظر مدیران و کارشناسان مربوطه برای ساخت این سریال هستیم.

شایان ذکر است قصه دومین ساخته بلند جدید دهقانی اشکذری درباره زنی به نام «طوبی» است که در شب مراسم عروسی خواهر زاده اش اتفاقاتی برایش رخ می دهد ...

این فیلم که ملودرام اجتماعی است، دو شخصیت اصلی مرد و زن دارد که شخصیت زن را هنگامه قاضیانی و شخصیت مرد را  عباس غزالی برعهده دارند. همچنین آتیلا پسیانی، محمدرضا شیرخانلو، مهسا هاشمی، مهدی عطاران هم در این فیلم بازی دارند.

مدیریت فیلمبرداری این فیلم برعهده فرشاد بشیری زاده، طاهر پیشوایی صدابردار و طراح گریم سعید ملکان بوده است؛ همچنین  تهیه کنندگی دومین اثر دهقانی اشکذری را سید محمود رضوی برعهده دارد.

فیلم سینمایی «خانه ای کنار ابرها» اولین ساخته بلند دهقانی اشکذری به تهیه کنندگی روح الله برادری و با بازی حامد کمیلی و هدایت هاشمی هم اکنون روی پرده سینماها است و سریال «حانیه» دیگر ساخته این کارگردان است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.