چهارشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵

مسعود صباح خبر داد:

مهر ماه؛ آغاز پخش سریال ۱۱۰ قسمتی «کیمیا» از شبکه دو سیما

سریال کیمیا

سینماپرس: مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما گفت: سریال‌های«کیمیا»، «هشت و نیم دقیقه»، «شبانگاهان»، «زیر نور شمع»، «آرام می‌گیریم»،‌ «شکوه یک زندگی» و ‌«باغ سردار» در شبکه دو سیما تولید می‌شوند.

به گزارش سینماپرس، مسعود صباح، مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو، گفت: سریال ۱۱۰ قسمتی «کیمیا» به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و کارگردانی جواد افشار فاز سوم تصویربرداری را پشت سر می‌گذارد و پخش آن از ابتدای فصل پاییز آغاز می‌شود.

مسعود صباح درباره سریال‌هایی که تولید آنها در شبکه دو پیش‌بینی شده‌ نیز گفت: براساس توافق‌های انجام شده بهروز مفید سریال «هشت و نیم دقیقه» را برای این شبکه تهیه خواهد کرد.

وی افزود: علی دادرسی و آزیتا ایرایی فیلمنامه «هشت و نیم دقیقه» را با محوریت موضوعی سبک زندگی اسلامی ایرانی نوشته‌اند. این سریال یک ملودرام خانوادگی است که در ۲۶ قسمت عبور خانواده ای از بحرانی ناخواسته و ناگهانی را به تصویر می‌کشد.

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو ادامه داد: «شبانگاهان» نام یک سریال کمدی است که به کارگردانی علی عطشانی تولید می‌شود و امیرعباس پیام و مهدی شیرزاد به سرپرستی پیمان قاسم‌خانی فیلمنامه آن را ‌نوشته‌اند. این سریال ۲۶ قسمتی در قالب طنز به پشت صحنه یک برنامه تلویزیونی به نام «شبانگاهان» می پردازد.

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو درباره سریال «زیر نور شمع» که ابراهیم فروزش آن را با اقتباس از رمان هوشنگ  مرادی کرمانی برای نوجوانان کارگردانی می‌کند نیز گفت: علیرضا سبط احمدی  این مجموعه ۱۸ قسمتی را تهیه  می‌کند و فروزش کارگردان نام آشنای فیلم‌های «شیر تو شیر» و «خمره» به همراه تیمی از نویسندگان، فیلمنامه این مجموعه تلویزیونی را با نظارت کامل هوشنگ مرادی کرمانی به نگارش در آورده است.

وی افزود: این سریال با محوریت همدلی اهالی روستا با بزرگ آبادی(شهربانو) برای مبارزه با خشکسالی و آبادنی روستا تولید می‌شود و  همه قصه‌های آن برآمده از زندگی واقعی مردم با مناسبات و روابط آشنا هستند.

مسعود صباح همچنین از تهیه و تولید سریال های «آرام می‌گیریم»،‌ «شکوه یک زندگی» و ‌«باغ سردار» خبر داد و افزود: این مجموعه‌های تلویزیونی که برای پخش از شبکه دو در نظر گرفته شده‌اند،‌ اکنون مرحله نگارش را پشت سر می‌گذارند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.