چهارشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶

یک فیلم کوتاه ایرانی در آکادمی نیویورک آمریکا/ شانس برنده شدن «ماجرای یک شب بارانی» در سه رشته

فیلم «ماجرای یک شب بارانی»

سینماپرس: فیلم کوتاه «ماجرای یک شب بارانی» به کارگردانی مهدی فردقادری به بخش اصلی آکادمی «شمال کارولینا» راه پیدا کرد.

به گزارش سینماپرس، این آکادمی هر ساله در شهر نیویورک برگزار می شود و مقامات برگزار کننده قصد دارند با توجه اکران های موفق این فیلم در آمریکا، از نماینده ایران در سازمان ملل متحد برای حضور در این آکادمی دعوت به عمل آورند.

جایزه رئیس جمهور، جایزه توزیع کنندگان و جایزه کارگردانان سه رشته‌ای هستند که «ماجرای یک شب بارانی» شانس برنده شدن در آن را دارد.

سومین فیلم تک پلان مهدی فرد قادری که به تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران تولید شده است، تاکنون در ایالت های مختلف آمریکا به نمایش در آمده است و موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم جشنواره های «سینمای جدید» هالیوود، «کلونی» اوهایو، «از فیلم دیدن نترس» یوتا شده است و با کاندید شدن در چهار رشته جوایز آکادمی واشنگتن نیز شانس دیده شدن توسط آکادمی اسکار را خواهد داشت.

برخی از عوامل فیلم عبارتند از: نویسنده و کاگردان: مهدی فرد‌قادری، تصویربردار: عارف نامور، دستیار کارگردان و برنامه ریز: حسین محروقی، صداگذار: آرش قاسمی، بازیگران: منوچهر علیپور، زهره رمضانی، مهسا فقهایی، کیان درجزی، حسین محروقی، غزال قاسمی، ساینا اسدی، امیرپارسا صفری و مهدی فرد قادری، تهیه کننده: انجمن سینمای جوانان ایران

مهدی فرد‌ قادری فیلم‌های کوتاه سایه مه، تناوب، زندگی خورشید، گرامافون، دایره‌های معکوس، روایت آینه ای داستان های ساده و ماجرای یک شب بارانی را کارگردانی کرده است. فیلم های فرد‌ قادری تا‌کنون در بیش از چهل و پنج جشنواره ملی و بین المللی به نمایش در آمده و موفق به کسب بیست جایزه شده‌اند.

برندگان آکادمی کارولینا دی ماه سال جاری در نیویورک معرفی خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.