سه‌شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹

«کارتل»؛ فیلمی با بازی «دی‌کاپریو» درباره بزرگترین قاچاقچی مواد مخدر جهان

لئوناردو دی‌کاپریو-ال‌چاپو

سینماپرس: بازیگر مطرح هالیوودی در فیلمی برگرفته از زندگی واقعی بزرگترین قاچاقچی جهان به ایفای نقش خواهد پرداخت.

به گزارش سینماپرس،«لئوناردو دی‌کاپریو» بازیگر مطرح هالیوودی در فیلمی تحت عنوان «کارتل» که از سرگذشت واقعی «خوآکین گوسمان» معروف به «ال‌چاپو» بزرگترین قاچاقچی مطرح جهان الهام می‌گیرد، به ایفای نقش خواهد پرداخت.

«دی‌کاپریو» در یکی از نقش‌های فیلم «کارتل» به کارگردانی «ریدلی اسکات» بازی خواهد کرد؛ این فیلم برگرفته از زندگی واقعی «ال‌چاپو» می‌باشد که برای دومین‌بار در ۱۲ جولای سال جاری (۲۱ تیرماه) از زندان فوق امنیتی مکزیک فرار کرد.

در این رابطه بازیگر مطرح هالیوودی در نقش «آرت کلر» مأمور سازمان مبارزه با موادمخدر آمریکا ظاهر خواهد کرد.

«ریدلی اسکات» کارگردان بریتانیایی، تصمیم دارد تا ضمن عقد قرارداد همکاری با استودیو «فاکس» فیلم «کارتل» را کارگردانی کند.

این فیلم که نوشته «دون وینسلو» نویسنده آمریکایی است زندگی «گوسمان» را از زمان اولین فرار وی از زندان مکزیک را حکایت می‌کند.

۱۲ جولای سال جاری(۲۱ تیرماه) «خوآکین گوسمان لوئرا» معروف به «ال‌چاپو» قاچاقچی مکزیکی مواد مخدر از زندان این کشور فرار کرد.

در پی فرار بزرگترین قاچاقچی جهان پلیس ملی ال‌سالوادور، هندوراس و گوآتمالا در مرزهای کشورشان اعلام وضعیت خطر و آماده‌باش کرده‌اند تا از حملات احتمالی قاچاقچیان جلوگیری کنند.

«گوسمان» سال ۲۰۰۱ پس از تحمل ۸ سال زندان به جرم قاچاق مواد مخدر و پولشویی با مخفی شدن در یک محموله لباس کثیف از زندان گریخت ولی اسفند ماه سال گذشته در سینالوآ دستگیر شد؛ گفته می‌شود وی یک‌بار هم در ۱۹۹۳ از زندان گریخته بود.

بر اساس گزارشات «گوسمان» خطرناک‌ترین سرکرده قاچاقچیان جهان به حساب می‌آید که اعضای باند وی مواد مخدر را در سراسر جهان توزیع می‌کنند.

مجله آمریکایی فوربس سال ۲۰۱۲ وی را به عنوان قدرتمندترین قاچاقچی مواد مخدر جهان و شصت و سومین فرد قدرتمند با دارایی حدود یک میلیارد دلار معرفی کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.