دوشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴

خسرو معتضد از دلیل قطع همکاری خود با صدا و سیما می‌گوید

خسرو معتضد*

نسیم: این پژوهشگر تاریخ ضمن تقدیر از روشنفکری‌های رئیس سابق صدا و سیما گفت: به دلیل خستگی روحی ناشی از فشارهای وارد شده، از ادامه همکاری با صداوسیما منصرف شده و دیگر به این رسانه باز نمی‌گردم.

پس از انتشار خبر کناره گیری خسرو معتضد از حضور در برنامه های صدا و سیما، این پژوهشگر تاریخ در گفتگو با «نسیم» دلیل کناره گیری خود را تنگ نظری مدیران این رسانه عنوان کرد و گفت: با اینکه هنوز برنامه های من از رادیو پخش می شود اما به دلیل فشارهایی که بر من وارد شده و به دلیل خستگی روحی دیگر با صدا و سیما همکاری نمی کنم.

وی با بیان اینکه برنامه های من مورد توجه مردم بود و با مخاطب خوب ارتباط برقرار کرده بود و استادان بزرگ تاریخ چون دکتر عبدالجلیل تجلیل و مرحوم آئینه وند از من بابت این برنامه ها تشکر می کردند، گفت پس از 56 سال همکاری امروز به خواست خود از همکاری با صدا و سیما کناره گیری می کنم.

معتضد با اشاره به سابقه فعالیت خود در صدا و سیما گفت : پس از انقلاب به دعوت شهید مجید حدادعادل به صدا و سیما بازگشتم و لازم می دانم از خدمات و روشنفکری های رئیس سابق صدا و سیما تشکر کنم اما دیگر به صدا و سیما باز نمی گردم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.